اعلام برنامه‌های گرامیداشت ارتحال امام(ره) در هرمزگان
کد خبر: 3902602
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹

اعلام برنامه‌های گرامیداشت ارتحال امام(ره) در هرمزگان

رئیس حوزه هنری هرمزگان برنامه‌های سی و یکمین سالگرد گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در این نهاد را اعلام کرد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان، انوشیروان پیش‌دار، رئیس این نهاد، ضمن اشاره به علاقه‌مندی و عطش نسل جوان برای آشنایی با اندیشه‌های سیاسی الهی امام راحل اظهار کرد: به دلیل پیشگیری از گسترش بیماری کرونا محدودیت‌هایی در برگزاری مراسم گرامیداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران وجود دارد اما حوزه هنری استان هرمزگان با برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگ، ویژه‌برنامه‌های نیمه خرداد را در فضای مجازی برگزار خواهد کرد.

وی ادامه داد: به‌منظور پاسداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی، لازم است با برگزاری هر‌چه باشکوه‌تر این برنامه‌ها، نسبت به شناساندن ابعاد شخصیت ایشان در سطح جامعه تلاش مضاعفی انجام دهیم چراکه معتقدیم تفکرات انقلابی و استکبارستیزی حضرت امام(ره) در دنیا همواره ساری و جاری است و تمسک به افکار و روش ایشان این انقلاب را بیمه خواهد کرد.

رئیس حوزه هنری هرمزگان تصریح کرد: جوانان امروز باید اخلاص و ولایت‌ مداری امام خمینی(ره) را الگو و چراغ راه زندگی خود قرار داده و با تولیدات ارزشی و فاخر فرهنگی هنری در معرفی اندیشه‌ها و سیره عملی، سلوک اخلاقی، انسانی و عرفانی امام(ره) تلاش کنند.

پیش‌دار برنامه‌های حوزه هنری هرمزگان به مناسبت گرامیداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) را تشریح کرد و گفت: تولید و اجرای چاووشی خوانی تحت عنوان «بانگ وداع» با صدای سعید غیبی، برنامه «تورق دیوان» با موضوع خوانش ابیاتی از اشعار امام راحل(ره) و صدای مهدی احترامی، تولید و اجرای نمایش «شوق دیدار» به کارگردانی و نویسندگی علی رحیمی، نمایشگاه خوشنویسی «خط عشق» از آثار هنرمندان استان و خوشنویسی فرازهایی از وصیت‌نامه سیاسی الهی حضرت امام(ره)، تولید برنامه «شرح آفتاب» شامل بررسی و تحلیل اندیشه‌های حضرت امام(ره) از زبان اندیشمندان استان، تولید پوستر «موج نور» ویژه سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، شعرخوانی شاعران استان با موضوع ارتحال حضرت امام و... از ویژه‌برنامه‌های حوزه هنری استان هرمزگان به این مناسبت است.

رئیس حوزه هنری استان هرمزگان در پایان اضافه کرد: تمامی این برنامه‌ها از طریق رسانه‌های جمعی و صفحات حوزه هنری استان هرمزگان در فضای مجازی قابل‌مشاهده و دسترسی است.

انتهای پیام
captcha