توجه به فریضه‌های دینی زمینه کمال انسان‌ را فراهم می‌کند
کد خبر: 3873221
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

توجه به فریضه‌های دینی زمینه کمال انسان‌ را فراهم می‌کند

گروه معارف ــ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: توجه به فریضه‌های دینی و مذهبی ازجمله نماز زمینه موفقیت و رشد و کمال انسان‌ها را فراهم می‌کند که لازم است کارکنان و سایر قشرهای مردم به آن توجه جدی کنند.

به گزارش ایکنا، نازنین شیبانی تزرجی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان امروز سه‌شنبه اول بهمن‌ماه در سومین نشست شورای فرهنگی استانداری هرمزگان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دبیرخانه شورای فرهنگی تدوین برنامه‌های فرهنگی برای کارکنان استانداری است.

وی با بیان اینکه کارکنان باید به اقامه نماز به‌صورت جماعت ظهر و عصر توجه و حضور گسترده‌ای داشته باشند، افزود: تجلیل از فعالان نماز، برگزاری مسابقه اذان بین کارکنان و صدور گواهینامه اخلاقی و درج در پرونده پرسنلی کارکنان به‌عنوان تشویق کسانی که به‌طور مستمر در اقامه نماز به‌صورت جماعت شرکت می‌کنند، ازجمله برنامه‌های مهم فرهنگ اقامه نماز جماعت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان تصریح کرد: توجه به فریضه‌های دینی و مذهبی ازجمله نماز زمینه موفقیت و رشد و کمال انسان‌ها را فراهم می‌کند که لازم است کارکنان و سایر قشرهای مردم به آن توجه جدی کنند.

وی در پایان از امام جماعت استانداری هرمزگان درخواست کرد در خصوص آسیب‌های اجتماعی و تبیین دیدگاه‌های اسلامی و اخلاقی در بین کارکنان بیاناتی در بین نماز داشته باشد.

انتهای پیام
captcha