خاورمیانه‌ای بدون سلطه آمریکایی خواهیم داشت
کد خبر: 3870566
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳
امام جمعه بندرعباس:

خاورمیانه‌ای بدون سلطه آمریکایی خواهیم داشت

گروه سیاسی - امام جمعه بندرعباس گفت: امروز به شکرخدا خون شهید سلیمانی جواب داد، آغاز اضمحلال امپراطوری پوشالی آمریکا و خروج آمریکایی‌ها از منطقه شروع شده است و آمریکایی‌ها به زودی منطقه را به اجبار رها می‌کنند تا خاورمیانه‌ای بدون نظام سلطه آمریکایی داشته باشیم.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه ۲۰ دی با اشاره به جان باختن تعدادی از هم‌وطنانمان در تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: به همه خانواده‌های این بزرگواران تسلیت گفته و از خداوند منان می‌خواهم ارواح این جان‌باختگان را با روح شهید سلیمانی محشور گرداند.

وی تصریح کرد: با سیلی محکم سپاه به نیرو‌های تروریستی آمریکا در پایگاه هوایی عین الاسد، برای اولین بار بعد از جنگ جهانی دوم هیمنه آمریکا را خرد کردیم که از این جهت به سپاه پاسداران تبریک می‌گویم.

امام جمعه بندرعباس افزود: این مسئله از چند بخش قابل توجه است که کم اهمیت‌ترین بخش میزان خسارت وارده به تجهیزات و تلفات جانی است، اما بخش مهم‌تر این است که ما به کشوری حمله کردیم که داعیه ابر قدرتی دارد و کشور‌های دیگر جرئت نزدیک شدن به ناوگان دریایی این کشور را نداشتند و سایر دولت‌ها از پهلو گرفتن این ناوگان در نزدیکی ساحل خود دچار رعب و وحشت و سقوط می‌شدند.

عبادی زاده ادامه داد: بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری به خود جرئت نداده بود یک تیر ساده به سمت آمریکایی‌ها شلیک کند، اما امروز سپاه موشک‌هایی به قلب قدرت پوشالی نظام امپریالسیستی آمریکا زده و ابر قدرتی پوشالی آن‌ها را به چالش کشیده و آمریکایی‌ها را ذلیل کرد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: این موشک‌ها به پایگاه آمریکا نخورد بلکه به قلب اقتدار توخالی آمریکا اصابت کرد، ملت ما به نقطه‌ای رسیده که بازدارندگی خود را با شعار مطرح نمی‌کند، آمریکایی‌ها دیدند در این جریان به تعبیر فرمانده هوافضای ما بیش از اینکه تلفات اهمیت داشته باشد تمام پهپادها، رادار‌ها و امکانات لجستیکی دشمن تماما از کار افتاده است.  

وی با تاکید بر اینکه صدای این حرکت بعدا در می‌آید، تصریح کرد: آمریکایی‌ها برای آبرو داری ماله کشی می‌کنند و مجروحانشان را از بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی و اردن به آمریکا منتقل کرده‌اند، اما این حقیقت را کتمان می‌کنند.

عبادی زاده با بیان اینکه با این حرکت بالنده‌ای که جوانان مومن و مجاهدان اسلام انجام دادند از امروز تمام کشور‌های منطقه و دنیا می‌فهمند قدرت ساختگی توسط امپراطوری رسانه‌ای هالیوود یک مسئله تبلیغاتی است، افزود: دنیا می‌داند و کشور‌های منطقه هم بدانند اگر چشم انتظار این هستند که آمریکا بیاید و امنیت آن‌ها را تامین کند کور خوانده‌اند چرا که آمریکایی که نمی‌تواند امنیت سربازان خود را حفظ کند چگونه امنیت این کشور‌ها را تامین می‌کند.

امام جمعه بندرعباس گفت: امروز به شکرخدا خون شهید سلیمانی ما جواب داد، آغاز اضمحلال امپراطوری پوشالی آمریکا و خروج آمریکایی‌ها از منطقه شروع شده است و سیاست جمهوری اسلامی و کشور‌های منطقه به سمتی می‌رود که آمریکایی‌ها به زودی منطقه را به اجبار رها می‌کنند تا خاورمیانه‌ای بدون نظام سلطه آمریکایی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با تاکید بر اینکه ما در عرصه جنگ نرم قدرت خود را به نمایش گذاشتیم، افزود: مردم مظهر قدرت در جمهوری اسلامی هستند، حماسه‌ای که برای سردار شهید سلیمانی خلق کردید مظهر قدرت و از گزینه‌های ملت بود و به آمریکایی‌ها فهماند نظام اسلامی متکی به مردم است تا زمانی‌که مردم حماسه خلق می‌کنند دشمن به خوبی می‌داند که هرگز نخواهد توانست مقابله کرده و چاره‌ای جز تسلیم ندارد.

عبادی زاده گفت: به همه بازماندگان سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی تسلیت گفته و روح همه جان‌باختگان قرین رحمت الهی باشد.

انتهای پیام
captcha