همه باید با شعار همدلی و همزبانی خودشان را میزان کنند
کد خبر: 3343032
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸
حجت‌الاسلام فروزان‌نژاد:

همه باید با شعار همدلی و همزبانی خودشان را میزان کنند

گروه سیاسی: امام جمعه موقت بندرعباس گفت: همه پیش بینی‌ها در خصوص شعار امسال (ملت و دولت، همدلی و همزبانی) به عمل آمده و به عنوان یک میزان باید مورد توجه و عمل قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد حسن فروزان نژاد، امام جمعه موقت بندرعباس دیروز 23 مرداد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته 23 مرداد شهر بندرعباس از وحدت به عنوان کلید رفع همه مشکلات نام برد و افزود: دستاوردهای مذاکرات هسته‌ای نیز حاصل یکدلی و همزبانی مردم ایران است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص مذاکرات هسته‌ای و گروه مذاکره کننده اظهار کرد: آن گروه و دسته‌ای که سعی درمستثنی کردن فضای به وجود آمده می‌کنند، بدانند کم توجهی به رهنمودهای رهبری ممکن است عواقب ناگواری برای ملت و کشور به همراه داشته باشد.

خطیب موقت نماز جمعه بندرعباس با تشریح دشمنی آمریکا و رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل با جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: آمریکا در کمین نشسته و اندیشه شوم مثلث سیاه امریکا، صهیونیست و آل سعود موجب پیدایش گروهک جلادی همچون داعش شده است.

فروزان نژاد هدف از تشکیل گروهک داعش را از سوی آمریکا و صهیونیست بدنام کردن مسلمانان و ایجاد اختلاف و تفرقه بین کشورهای اسلامی عنوان کرد و یادآورشد: باید جلوی هر گونه راه نفوذ این گروهک را مسدود کرد.

امام جمعه موقت بندرعباس از اختلاف به عنوان مهم ترین نقطه نفوذ و ورود داعش به کشورهای اسلامی نام برد و افزود: وحدت، همدلی، همزبانی، هوشیاری و در یک کلام در صحنه بودن و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب موجب شده که این گروهک نتواند به داخل خاک ایران ورود و حتی نفوذ پیدا کند.

وی از حضور پرشمار مردم مسلمان در آیین های تشییع جنازه شهدای غواص بعنوان نمودی از وحدت و یکپارچگی مردم ایران در دفاع از کیان ایران اسلامی نام برد و تاکید کرد:اگر نبود اینها شاید امروز وضعیتی بدتر از یمن، عراق و افغانستان در انتظار ما بود.

فروزان نژاد در ادامه با اشاره به بمب گذاری در شهرک صدر بغداد و کشته و زخمی شدن صدها نفر از مردم مظلوم و بی دفاع این کشور خاطرنشان کرد: مقاومت جانانه نیروهای مردمی در کنار ارتش باعث ناامیدی فرقه داعشی تکفیری شده و آنان با بمب گذاری قصد شکستن محاصره نیروهای شان را دارند.

امام جمعه موقت بندرعباس وحدت وهمدلی مردم شیعه و اهل تسنن هرمزگان را مثال زدنی عنوان کرد و گفت: مردم مرزنشین این استان همه راه‌های نفوذ داعش و دیگر گروهای تکفیری را بسته‌اند و با پیروی از رهبر انقلاب لحظه‌ای در زمینه دفاع از نظام جمهوری اسلامی غفلت نخواهند کرد.

captcha