جهاد دانشگاهی هرمزگان باید مورد حمایت قرار گیرد
کد خبر: 3338600
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

جهاد دانشگاهی هرمزگان باید مورد حمایت قرار گیرد

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در هرمزگان با استقبال از طرح استفاده از دریای دوم یا همان شرجی توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: استفاده از این طرح می‌تواند باعث کاهش بسیاری از مشکلات در زمینه کمبود آب استان شود و باید در این زمینه جهاد دانشگاهی هرمزگان مورد حمایت قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام‌جمعه بندرعباس دیروز، 11مردادماه در دیدار با اعضای هیئت‌رئیسه جهاد دانشگاهی هرمزگان به مناسبت روز جهاد دانشگاهی جهاد دانشگاهی استان در عمر کوتاه خود فعالیت‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف در هرمزگان انجام داد و حرکت خوبی را شروع کرده است.
امام‌جمعه بندرعباس با بیان اینکه حرکت‌های خوب و فعالیت‌های مفیدی در جهاد دانشگاهی هرمزگان صورت گرفته است، افزود: حرکت‌ها و فعالیت‌های مفیدی در این دانشگاه صورت گرفته که باید آن‌ها را ادامه دهد ونباید به همین میزان فعالیت قانع بود.
وی با بیان اینکه باید برای شناخت طبیعت، علم خود را افزایش دهیم بیان کرد: شکر علمی این است که هر نعمت را در جهت علمی انجام دهیم و تا یک نعمت را به درستی نشناسیم نمی‌توانیم از آن استفاده کنیم.
آیت‌الله نعیم‌آبادی اضافه کرد: استان هرمزگان از نظر منابع طبیعی غنی است اما تا کنون نتوانسته از این منابع به درستی استفاده کند جهاد دانشگاهی می‌تواند در این عرصه ورود پیدا کرده و فعالیت خوبی داشته باشد.
وی با استقبال از طرح استفاده از دریای دوم یا همان شرجی توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: استفاده از این طرح می‌تواند باعث کاهش بسیاری از مشکلات در زمینه کمبود آب استان شود و باید در این زمینه جهاد دانشگاهی هرمزگان مورد حمایت قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: استفاده از دریای دوم در استان می‌تواند در زمینه کشاورزی، استان را دچار تحولکند زیرا از شرجی بندرعباس و استان غیر از عرق روی پیشانی و خیس شدن لباس مردم چیزدیگری نصیب آن‌ها نشده است.
وی با بیان اینکه در قدیم بیلبود اما قلم نبود بیان کرد: در زمان قدیم مردم فعالیت‌های مانند دام‌داری، کشاورزی، صیادی و ... را انجام می‌دادند اما علم درستی برای انجام بهینه آن نداشتن الان که علم آن وجود دارد دیگر کسی به این فعالیت‌ها نمی‌پردازد.

امام‌جمعه بندرعباس اظهار کرد: علم برای فرار از طبیعت نیست اما در کشور ما به‌گونه‌ای رواج پیدا کرده گه هر کس علم اموخت باید برود پشت میز بنشیند این اشتباه است و تا فرهنگ پشت میز نشینی هست مشکلات وجود دارد.

captcha