دیدار کارگردان فیلم رستاخیز با آیت‌الله نعیم‌آبادی
کد خبر: 3324301
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸

دیدار کارگردان فیلم رستاخیز با آیت‌الله نعیم‌آبادی

گروه هنر: احمدرضا درویش، کارگردان فیلم رستاخیز که برای تشکیل ستاد اکران فیلم رستاخیز به هرمزگان آمده، به‌همراه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و کوروش زارعی، بازیگر هرمزگانی فیلم رستاخیز با نماینده ولی فقیه در هرمزگان و اما‌م‌جمعه بندرعباس دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام‌جمعه بندرعباس دیروز، 15 تیرماه در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از سازندگان این اثر هنری و تحسین این نوع کارها بیان کرد: مطمئناً کار شما و زحمات شما بیش از آنچه که فکر کنید در جهان نتیجه خواهد داشت و ان شاءالله اثر ماندگاری خواهد بود.
آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) چراغ هدایت و کشتى نجات است بیان کرد: همانطور که امام حسین(ع) کشتی نجات بشریت است ان‌شاءالله این اثر هنری شما نیز همین نقش را داشته باشد و اگر حتی یک نفر با این کار حسینیِ شما مسیر هدایت را پیدا کند کافی است.
نماینده رهبرانقلاب در هرمزگان با بیان اینکه آثار ارزشمند به هنر آبرو و معنا میدهد و هنرمندان متعهد فخر ما هستند بیان کرد: آن آثار هنری ماندگار خواهد بود که در مسیر نیازهای جامعه و عشق جامعه حرکت کند و این لازمه شناخت از جامعه ست و هنرمندی که نگاه ژرف تری داشته باشد هنرش والاتر است.
وی با بیان اینکه وجود ائمه اطهار(ع) از بزرگترین ذخایر ما هستند بیان کرد: غنی‌ترین ذخایر ما معنویات ما هستند و از این ذخایر بزرگ می‌توانیم برای هویت و کرامت خودمان بهره ببریم.

وی ادامه داد: این در حالی است که بسیاری از جوامع همچون امام حسین(ع) را ندارند اما ما داریم.

این خطیب دانشمند اظهار کرد: عمده بسیاری از فیلم‌های ساخته شده در دنیا بر اساس قهرمان‌های خیالی شکل می‌گیرد و نویسنده برای داستان خودش سرگذشت قهرمان تخیلی را در ذهن خود می‌پرورد، ترسیم می‌کند و آن را به تصویر می‌کشد.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه امام حسین(ع) متعلق به تمام بشریت است و بشریت بیشترین نیاز به ذخایر ما را دارد تصریح کرد: ما از قهرمان‌های بی‌بدیل و حقیقی ارزشمندی برخورداریم که برای نجات بشریت باید قدر آن‌ها را بیشتر دانست.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اینکه رهبرانقلاب زیر و بم هنر و نقش بی‌بدیل هنر را می‌داند بیان کرد: الحمدالله به برکت انقلاب اسلامی و وجود رهبری فرزانه انقلاب سینمای ما و مجموعه هنر ما در فضای قشنگی قرار دارد.
به گزارش ایکنا، فیلم رستاخیز قرار است با همکاری حوزه هنری استان هرمزگان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بعد از ماه مبارک رمضان در استان هرمزگان اکران شود.
آیت‌الله نعیم‌آبادی در پایان این دیدار کتاب «مبانی دینی اقتصاد مقاومتی» که یکی از 45 اثر وی است را به حاضران در جلسه اهدا کرد.

captcha