وضعیت رسیدگی به ایتام در میناب مناسب نیست
کد خبر: 3322662
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷
امام‌جمعه میناب:

وضعیت رسیدگی به ایتام در میناب مناسب نیست

گروه سیاسی: حجت‌الاسلام معتمدی‌فر گفت: وضعیت رسیدگی به ایتام در شهرستان میناب قابل قبول و در حد مطلوب نیست و بی‌توجهی به نیازمندان به ویژه ایتام در جامعه اسلامی و مبانی دین اسلام به شدت مورد نکوهش است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین میرزا‌حسین معتمدی‌فر، امام‌جمعه میناب دیروز، 12 تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: ملت ایران هیچ‌گاه تسلیم زیاده‌خواهی و تهدید نخواهد بود.
وی در ادامه سخنان خود در این زمینه افزود: استکبار و اعضای 1+5 بدانند ملتی که شهید داده و پیرو خط ولایت فقیه است، هیچ‌گاه از مواضع قانونی خود کوتاه نمی‌آید. مواضع ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران همان مواضع مولای متقیان امام علی(ع) در مقابل ستمگران است.
این مسئول در ادامه روند مذاکرات هسته‌ای را مثبت ارزیابی کرد و گفت: شروع و حرکت مذاکرات در این دوره خوب و مثبت بوده است. آمریکا و 1+5 بداند ملت ایران گوش به‌فرمان مقتدا و ولی امر خود هستند و از حقوق خود کوتاه نمی‌آیند.
وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به هفته جهانی با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: تاکنون در حوزه مبارزه با مواد افیونی و مواد مخدر هیچ فعالیت جانی صورت نگرفته است. مدعیان مبارزه جهانی با مواد مخدر در دیگر کشورها خود از وارد کنندگان مواد مخدر هستند. مدعیان دروغین مبارزه با مواد مخدر، بسیاری از جوانان و خانواده‌ها را به ورطه نابودی کشانده‌اند.
امام‌جمعه میناب فعالیت‌های جمهوری اسلامی در مبارزه با مواد مخدر قابل تقدیر دانست و با اشاره به افزایش هفت درصدی کشت خشخاش بر لزوم جدیت بیشتر مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد.
معتمدی‌فر در بخش دیگری از سخنان خود وضعیت رسیدگی به ایتام در میناب را نامناسب دانست و با تشریح زندگانی مولای متقیان امام علی(ع) و تأکید آن حضرت بر توجه به ایتام و نیازمندان جامعه گفت: بی‌توجهی به نیازمندان به ویژه ایتام در جامعه اسلامی و مبانی دین اسلام به شدت مورد نکوهش است.

captcha