روزه‌داری و سکوت شروع تکامل انسانی است
کد خبر: 3316558
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳
میرزایی:

روزه‌داری و سکوت شروع تکامل انسانی است

گروه سیاسی: امام‌جمعه شهرستان پارسیان دیروز، 30 خرداد در جمع نمازگزاران این شهرستان گفت: روزه‌داری و سکوت شروع تکامل انسانی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین میرزایی، امام‌جمعه شهرستان پارسیان دیروز، 30 خردادماه در جمع نمازگزاران ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی، گفت: روزه‌داری و سکوت شروع تکامل انسانی است.
میرزایی بیان کرد: رعایت تقوای سیاسی باید به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های مدیران ما باشد تا خدای ناکرده دچار دین‌فروشی در حوزه مدیریت نشوند.
امام‌جمعه پارسیان انقلاب یمن را چیزی شبیه انقلاب اسلامی مردم ایران دانست و گفت: مردم ما در اوائل انقلاب بدترین شرایط را تحمل کردند و کشورهای مرتجع عرب منطقه با کمک غربی‌ها نتوانستند به اهداف از پیش تعیین شده خود برسند.
وی برخورد عالمانه و با رعایت اصول انقلاب در مذاکرات انقلابیون یمن را بسیار با اهمیت دانست و اظهار کرد: نمایندگان انقلاب یمن مواظب فریب دشمن باشند تا خدای ناکرده انقلاب آنان را که یک بار توسط منصور هادی مصادره شد این بار به انحراف کشانده نشود.
میرزایی تأکید کرد: اسرائیل پشت پرده تمام جنگ‌هایی است که در منطقه اتفاق می‌افتد، تفکرات صهیونیستی پشت تمام جنایاتی است که در منطقه در حال وقوع است.
امام‌جمعه پارسیان گفت: زمانی می‌گفتند خطر کمونیست، امام فرمود خطر صهیونیست خیلی بیشتر از خطر کمونیست است.
میرزایی با اشاره به تفکرات صهیونیستی از نیل تا فرات اظهار کرد: تفکر صهیونیستی نیل تا فرات ببینید چه به سر مردم درآورده است، ۶۶ سال است که مردم مظلوم فلسطین را قتل عام می‌کنند و ۷ سال بود که غزه را محصور کرده بودند.

captcha