مراسم تشییع شهدای غواص تکرار حماسه ۹ دی بود
کد خبر: 3316102
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹
سردار نقدی:

مراسم تشییع شهدای غواص تکرار حماسه ۹ دی بود

گروه سیاسی: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهدای غواص عملیات کربلای ۴، گفت: حضور هوشمندانه مردم در این مراسم، بزرگترین تشییع تاریخ تهران پس از تشیع پیکر امام راحل(ره) را رقم زد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قران(ایکنا) از هرمزگان، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین دیروز 29 خرداد در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام سجاد(ع) تصریح کرد: شاهد حماسه‌ای بزرگ در کشور بودیم که تداعی‌گر 22 بهمن بود و می‌توان گفت که بار دیگر 9 دی تکرار شد.
وی افزود: مردمی که با آگاهی، بصیرت و عزم راسخ آمده بودند و حدود پنج تا شش ساعت زیر آفتاب سوزان ایستادند، با پلاکاردهایی که بسیاری از آنها دست نوشته بود، شعارهای محکمی علیه زورگویان  سر می دادند.
سردار نقدی بیان کرد: برغم تلاش های دشمن و افسانه هایی که برای خود می بافد و می خواهند تصویری خسته و افسرده از ملت ایران نشان دهند، حضور حماسی روز گذشته بیانگر آن است که این ملت خستگی ناپذیر، سرزنده، آماده و در صحنه است. 
وی، حضور مردم به ویژه جوانان را بیانگر دلبستگی ملت به ولایت و شهدا دانست و عنوان کرد: ملت سرافراز ایران اسلامی مصمم است تا راه شهدا را ادامه دهد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین حضور مردم در مراسم تشیع دیروز را حامل پیام دانست و تصریح کرد: پیام مردم این است که ملت ایران پرچم حق طلبی و عدالت خواهی را برداشته و تا محو ظلم و ستم و حاکم شدن قسط و عدل الهی از پای نخواهد نشست.
وی افزود: بخش دیگر این پیام خطاب به دشمنان خارجی نظام است که به دنبال راهی برای نفوذ در کشور می گردنند که بدانند هیچ روزنه ای وجود ندارد؛ به بعضی از خودی ها که خسته و رفاه زده و دچار اشرافیت و زندگی مادی شده اند نیز پیامی بود تا بدانند این مردم تا آخر این مسیر را می پیمایند.
سردار نقدی، از ملت آگاه، هوشیار و بیدار ایران اسلامی به عنوان یک نعمت الهی یاد کرد و گفت: باید قدر این ظرفیت عظیم را بدانیم و هیچ گاه این ظرفیت را دست کم نگیریم.
وی با بیان با این عزم های استوار هر مشکلی را می توان حل کرد، افزود: هیچ مانعی را نمی شناسیم که این ملت که قرن ها در مکتب اهل بیت(ع) تربیت شده را متوقف کند.
نقدی اظهار کرد: سپاه یکی از دستگاه هایی است که برای شکرگذاری از همین نعمت تاسیس شده است؛ شکر نعمت، بهره گیری صحیح از این ظرفیت می باشد و این فراتر از شکر زبانی است.
وی با بیان اینکه وقتی که به مشکلات بر می خوریم نباید فکر کنیم که تنها دولت باید مشکلات را حل کند، یادآور شد: همان طور که ملت ایران در دوران دفاع مقدس حماسه ساز شد امروز نیز می تواند در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و ... نقش آفرین باشد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: سپاه، تشکیلاتی است که موظف شده تا این ظرفیت عظیم را سازمان دهی کند و آن را در مسیر پیشبرد اهداف انقلاب حرکت دهد.
وی با اشاره به اینکه هرجا که حضور سیاسی لازم باشد مردم در صحنه هستند، تاکید کرد: هیچ عرصه ای نباید از این ظرفیت خالی باشد، در سیاست، اقتصاد، امنیت، دفاع و هرکجا که ضرورت حضور مردم هست باید برای آن برنامه ریزی کنیم.
نقدی تصریح کرد: آنچه که امروز دشمن را ذلیل و خوار کرده، همین آمادگی مردم برای دفاع از کشور است.
وی در ادامه به تهاجم فرهنگی دشمن علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: در تاریخ بشریت هیچ ملتی این همه مورد هجمه فرهنگی قرار گرفته نشده است.
سردار نقدی افزود: 167 شبکه ماهواره ای فارسی زبان و چند هزار رسانه مستهجن، اخلاق، معنویت و معرفت مردم ما را نشان گرفته و هر روز نیز بر تعداد آنها افزوده می شود.
وی تاکید کرد: رسالت امروز سپاه این است که مردم به ویژه نسل جوان را در شبکه های بزرگ فرهنگی خود نظیر حلقه های صالحین سازماندهی کند.
نقدی در بخش دیگری از سخنانش فعالیت در عرصه اقتصادی را دفاع مقدس امروز دانست و به اقدامات عمرانی و سازندگی بسیج اشاره و بیان کرد: بسیج سازندگی یکی از دستگاه های پیشرو در زمینه اقتصاد مقاومتی است و آمادگی کمک به حوزه صنعت در راستای خارج کردن کارخانه ها از رکود را داراست.
وی همچنین با اشاره به توطئه های دشمن، گفت: آمریکا که ژست دوستی با ما را می گیرد و در همان روزی که در کاخ سفید سفره هفت سین را پهن کرده بود در همان روز در سیستان و بلوچستان تروریست تربیت می کند؛ این چهره دورو و منافق شیطان بزرگ است و دوست دارد که آن را در اختلاف شیعه و سنی نشان دهد.
در این مراسم سردار رضا ترابی به عنوان فرمانده جدید سپاه امام سجاد معرفی و از سردار محمد مارانی فرمانده اسبق تجلیل شد.

captcha