دشمن با مذاکرات هسته‌ای به‌دنبال به‌وجود آوردن تفرقه در بین ملت ایران است
کد خبر: 3314893
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶
رستگار:

دشمن با مذاکرات هسته‌ای به‌دنبال به‌وجود آوردن تفرقه در بین ملت ایران است

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: دشمن قسم‌خورده ایران تمام تلاش خود را کرده است که بتواند با موضوع هسته‌ای در ایران دوصدایی بوجود بیاورد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قران(ایکنا) از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار، نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان دیروز، 25 خردادماه در جمع بسیجیان حاجی‌آباد اظهار کرد: خداوند را شاکریم که ما را در مسیری قرار داد که یاری دین را بکنیم. باید بدانیم برپا داشتن پرچم علم و دین با داشتن بصیرت ممکن است. بصیرت یعنی اینکه انسان قدرت تشخیص حق از باطل را داشته باشد و وظیفه خود را در برابر جبهه حق تشخیص دهد.

وی با بیان اینکه بصیرت قدرت تجزیه و تحلیل مسائل است، افزود: انسان باید وظیفه‌شناس باشد که تنها راه آن نیز داشتن بصیرت است.
رستگار اظهار کرد: دشمنان اسلام با مثلث مسیحی، یهودی و اسرائیلی در مقابل اسلام قرار گرفته‌اند وانقلاب اسلامی را بزرگترین دشمن خود می‌دانند.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب در سال‌های اخیر به‌صورت علنی و مستمر در مقابل انقلاب اسلام قد علم کردند، تصریح کرد: روزبه‌روز به گستردگی این جبهه افزوده‌تر می‌شود اما آن‌ها همواره شکننده‌تر از گذشته می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه هرمزگان تحولات منطقه و بین‌المللی را یادآور روایات دانست و عنوان کرد: حوادث منطقه و بیداری اسلامی خارج از روایات نیست و امیدبخش ظهور حضرت حجت است لذا با معنویت عالی به ندای مولا پاسخ دهیم.

وی تصریح کرد: دشمن جنگ نیابتی را علیه اسلام و با لوژستیک مسلمانان آغاز کرده است و تنها راه نجات ما از توطئه دشمن ولایت‌مداری است.

رستگار در ادامه سخنان خود در این زمینه اظهار کرد: دشمن فهمیده است که امت بی‌امام خطر ندارد و امام بی‌امت هم اقتدار ندارد اما امت با امام شکست ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان هرمزگان با بیان اینکه ایران در عرصه جهانی دارای جایگاه ویژه است تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با تمام کشورها متفاوت است و در مقیاس بین‌المللی بهترین جایگاه را دارد.

وی در ادامه بیان کرد: ایران هیمنه شرق و غرب را فرو ریخته است و ما همیشه در جهان مقاومت را جایگزین سازشکاری کرده‌ایم، کشوری که بدون آمریکا و چنگ در چنگ آمریکا توانسته است روی پای خود بایستد، ایران امروز در علوم استراتژیک و رتبه علمی ایران در زمینه نانو تکنولوژی جایگاه زیر 10 را دارد.

رستگار با بیان اینکه مستقل‌ترین کشور در دنیا جمهوری اسلامی ایران است حتی اروپایی‌ها و آمریکائی‌ها هم وابسته هستند و با اشاره به وضعیت کنونی کشور افزود: ما در مقیاس داخلی با دو چالش روبه‌رو هستیم بحث هسته‌ای است که بسیار مهم است و دشمن تمام تلاش خود را کرده که بتواند با موضوع هسته‌ای دوصدایی در ایران بوجود بیاورد است، ولی تعبیر حکیمانه مقام معظم رهبری برای نام‌گذاری سال درواقع پادزهری است که ترفند دشمن را خنثی می‌کند دشمن به دنبال این است که یک عده‌ای را طرفدار مذاکره و یک عده‌ای را مخالف مذاکره قرار دهد و زمینه اختلاف را در کشور بوجود بیاورد.

رستگار در ادامه افزود: مقام معظم رهبری هم تیم مذاکره‌کننده و هم مذاکرات را تأئید می‌کنند ولی بعضی‌ها با تخریب تیم مذاکره کننده می‌خواهند جلوتر از رهبری حرکت کنند، انتقاد سازنده خوب است ولی در بعضی موارد افراط و تفریط در موضوع مذاکرات صحیح نیست و نقد هم به مذاکرات داریم نه اینکه اصلاً کاری نداشته باشیم خود مقام معظم رهبری می‌فرمایند مذاکره فقط در موضوع هسته‌ای است و بحث بازدید از مراکز نظامی و مصاحبه با دانشمندان جزء خطوط قرمز ماست که اجازه نمی‌دهیم کسی از این خطوط قرمز عبور کند.

رستگار ادامه داد: ما تابع مقام معظم رهبری هستیم و نباید جلوتر و عقب‌تر از ایشان حرکت کنیم انقلاب اسلامی ما شاخص دارد باید با شاقول و شاخصی که رهبر انقلاب می‌فرمایند حرکت کنیم.

وی در ادامه افزود: مسئله مهم بعدی ما بحث انتخابات است. دشمن از همین الآن برنامه‌ریزی کرده است که آنچه که نتوانسته در فتنه 88 و در جنگ نیمه‌سخت و سخت به آن برسد را در انتخابات به دست آورد، آن‌ها اولین اقدامی را که در این زمینه انجام می‌دهند تحریف شخصیت امام راحل(ره) است ئو به‌دنبال این هستند که با بیت بیت کردن اتنخابات آینده مردم را در مقابل همدیگر قرار بدهند.

captcha