جشنواره ملی تئاتر كودك و نوجوان و نمايش عروسكی ضامن آهو آغاز به كار كرد
کد خبر: 2588534
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰

جشنواره ملی تئاتر كودك و نوجوان و نمايش عروسكی ضامن آهو آغاز به كار كرد

گروه هنر: هفتمين جشنواره ملی تئاتر كودك و نوجوان و نمايش عروسكی ضامن آهو با اجرای نمايش عروسكی "يه دونه يه مورچه" كار خود را آغاز كرد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه هرمزگان، هفتمين جشنواره ملی تئاتر كودك و نوجوان و نمايش عروسكی ضامن‌آهو عصر ديروز چهارشنبه با اجرای نمايش عروسكی«يه دونه يه مورچه» از استان تهران در فرهنگسرای طوبی بندرعباس كار خود را آغاز كرد.
اين نمايش به كارگردانی داوود بختياری و سميه گلباز و با نويسندگی فاطمه شوقی به روی صحنه رفت.
اين نمايش عروسكی داستان مورچه‌ای است كه دانه گندمی را نذر امام رضا(ع) كرده و اين دانه را بايد به حرم مطهر امام رضا برساند كه در ميان راه با حيواناتی كه نيازمند اين دانه هستند برخورد می‌كند و باعث می‌شود كه در مورد بخشش اين دانه دچار شك و ترديد شود در آخر با توجه به اتفاقاتی كه برای اين مورچه می‌افتد، متوجه می‌شود كه نيت عمل مهم است نه خود عمل.
جشنواره ملی تئاتر كودك و نوجوان و نمايش عروسكی ضامن آهو يكی از برنامه‌های جشنواره بين‌المللی اما رضا(ع) است كه همزمان با دهه كرامت در بنرعباس برگزار می‌شود.
اضافه می‌شود در اين دوره 10 نمايش از استانهای هرمزگان، تهران، خراسان رضوی و همدان به مرحله نهايی جشنواره راه يافتند و اين جشنواره از تاريخ 20 الی 23 شهريور در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار می شود.
captcha