توزيع 530 بسته فرهنگی در روستاهای بندرلنگه به مناسبت عيد فطر
کد خبر: 2573025
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۴

توزيع 530 بسته فرهنگی در روستاهای بندرلنگه به مناسبت عيد فطر

گروه فرهنگ و هنر: رئيس اداره ارشاد شهرستان بندرلنگه گفت: 530 بسته فرهنگی ويژه كودكان و نوجوانان به مناسبت عيد سعيد فطر در روستاهای اين شهرستان توزيع شد.

اسماعيل جهانگيری در گفتگو با خبرگزاری بين المللی قرآن(ايكنا) شعبه هرمزگان، نمايندگی بندرلنگه گفت: به مناسبت فرا رسيدن عيد سعيد فطر 530 بسته فرهنگی ويژه كودكان و نوجوانان 6 الی 16 سال در روستاهای بندرلنگه توزيع شد.
وی بيان كرد: محتويات اين بسته‌ها شامل بازی‌های فكری، لوح فشرده بازی‌های راياته ای، لوح فشرده انيميشن و كتاب كودك است كه در بين 530 نفر از كودكان و نوجوانان روستاهای مختلف اين شهرستان توزيع شد.
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بندرلنگه تصريح كرد: همان طور كه بچه‌ها نياز به غذای سالم جسمی دارند به تغذيه فكری مناسب نيز احتياج دارند.
جهانگيری گفت: برای جلوگيری از استفاده كودكان و نوجوانان از فضاهای ناسالم فكری و فرهنگی، ضروری است بستر مناسبی برای رشد آنان در يك فضای فرهنگی و معنوی ايجاد شود.
وی علت توزيع اين بسته‌ها در روستاها را دسترسی كمتر كودكان روستاها به ساير امكانات فرهنگی ذكر كرد و گفت: در شهرها امكان بهره‌مندی بچه‌ها از امكانات فرهنگی و تفريحات سالم، بيشتر از روستاهاست ولی در برخی از روستاها كودكان از حداقل امكانات تفريحی نيز بی بهره‌اند.
captcha