وحدت همه مسلمانان جهان، تنها راه نابودی صهیونیسم است
کد خبر: 2570207
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۷

وحدت همه مسلمانان جهان، تنها راه نابودی صهیونیسم است

گروه سیاسی: سرپرست ارشاد بندرلنگه اظهار کرد: رژيم غيرقانونی و نامشروع صهيونيسم نه تنها بزرگ‌ترين دشمن ديرينه مسلمانان بلكه خطرناك‌ترين دشمن بشريت است و تنها راه نابودی اين غده سرطانی وحدت همه مسلمانان جهان است.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی‌ قرآن(ايكنا) شعبه هرمزگان، اسماعيل جهانگيری، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرلنگه روز گذشته، 11 مردادماه در جمع هنرمندان اين شهرستان در راهپيمايی روز قدس اظهار كرد: رژيم غيرقانونی و نامشروع صهيونيسم نه تنها بزرگ‌ترين دشمن ديرينه مسلمانان بلكه خطرناك‌ترين دشمن بشريت است و تنها راه دفع اين ميكروب خطرناك، وحدت همه آزادگان، بشر دوستان و به‌ويژه مسلمانان جهان است.
وی تصريح كرد: انسان‌ها از نگاه صهيونيسم به سه دسته تقسيم می‌شوند و آن‌ها خود را انسان‌های درجه يك و حاكم و مالك دنيا می‌دانند و كسانی كه اين حاكميت را بپذيرند و در خدمت صهيونيسم باشند انسان‌های درجه دو به حساب آمده و البته صهيونيسم‌ها قائل به اين هستند كه اين گونه انسان‌ها را بايد برای خدمت به يهود صهيونيسم مراقبت كرد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرلنگه بيان كرد: صهيونيسم‌ها كسانی كه اين حاكميت را نپذيرند و اعتراض داشته باشند را انسان‌های درجه سه می‌نامند و اعتقاد دارند جای آن‌ها يك متر زير زمين است و بايد از بين بروند.
جهانگيری در پايان ضمن سپاس از حضور هنرمندان و ساير اقشار مردم در اين حركت انقلابی اظهار كرد: اهالی و اصحاب فرهنگ و هنر در كنار ساير امت بزرگ اسلامی سراسر جهان در راستای دفاع از قدس شريف و حمايت از ملت مسلمان فلسطين اشغالی خواهد ماند.
captcha