نمايشگاه كتاب «ليلة‌القدر» پارسيان تا ‌ 29 رمضان داير است
کد خبر: 2569268
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶

نمايشگاه كتاب «ليلة‌القدر» پارسيان تا ‌ 29 رمضان داير است

گروه اندیشه: رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسيان گفت: نمايشگاه كتاب «ليلة‌القدر» كه در سالن دبستان شهيد ياسر نصوری اين شهرستان از 19 رمضان برپا شده است تا 29 ماه رمضان داير است.

محمود اسدی، رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسيان در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه هرمزگان، نمايندگی پارسيان گفت: نمايشگاه كتاب «ليلة‌القدر» شهرستان پارسيان با 3 هزار جلد كتاب و به‌مناسبت ماه مبارك رمضان با 50 درصد تخفيف به‌مدت ده روز داير است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 17 تا 24 از اين نمايشگاه بازديد كنند.
وی با بيان اينكه قرآن كريم سرآمد همه كتاب‌های عظيم است، بيان كرد: همه وظيفه داريم در اشاعه، گسترش و تقويت هرچه بيشتر فرهنگ قرآنی در جامعه قدم برداريم زيرا هرچه داريم از بركت اين كتاب زندگی و انسان‌ساز است.
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسيان همچنين به اهميت و جايگاه كتاب‌خوانی اشاره و بيان كرد: پيشينه فرهنگی ما و شمار كتاب‌ها و كتابخانه‌ها در عصر شكوفايی تمدن اسلامی و اهتمام دانشمندان اسلامی و ايرانی در پديد آوردن آثار ارزشمند جهانی، همه و همه ناظر بر اهميت كتاب و كتاب‌خوانی است.
اسدی افزود: اين نمايشگاه با 3 هزار جلد كتاب شامل موضوع‌های فرهنگی ـ هنری، تاريخی، علمی و پژوهشی، اجتماعی، داستانی، سياسی، رمان، كودك و نوجوان، مذهبی، عرفانی و دينی به‌مناسبت ماه مبارك رمضان داير شده است.
captcha