مستند «پيام‌آورخوبی‌ها» از سيمای خليج فارس پخش می‌شود
کد خبر: 2542854
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹

مستند «پيام‌آورخوبی‌ها» از سيمای خليج فارس پخش می‌شود

گروه هنر: مستند تلويزيونی پيام‌آور خوبی‌ها عنوان مستندی 25 دقيقه‌ای به‌مناسبت 14 خرداد سالروز ارتحال ملكوتی حضرت امام خمينی(ره) است كه به تهيه‌كنندگی و كارگردانی مهراب بهرامی از سيمای خليج فارس بر روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه هرمزگان، به نقل از روابط عمومی صدا و سيمای خليج فارس، مستند تلويزيونی «پيام‌آورخوبی‌ها» كه در گروه تلويزيونی بسيج شبكه استانی سيمای خليج فارس تهيه شده روايتگر كاروان زيارتی شهر بندرعباس است كه توسط مادر شهيد عليرضا آرمات راه‌اندازی شده و هرسال به خاطر عشق و علاقه‌ای كه به معمار كبير انقلاب اسلامی دارد عازم مرقد امام(ره) می‌شود.
براساس اين گزارش، مادر شهيد آرمات در سفر اخيرش به مرقد امام خمينی(ره) احساس می‌كند كه فرزند شهيدش لحظه به لحظه با آن‌هاست و او و ديگر زائران را همراهی می‌كند و از خوبی‌ها و اوصاف امام خوبی‌ها با مردم و زائران حرف می‌زند.
یادآور می‌شود، اين مستند تلويزيونی صدا و سيمای خليج فارس به نويسندگی فرزانه فرخی‌نژاد و تصويربرداری مهدی محمودی و عباس رد و با صدابرداری مهراب بهرامی توليد شده است. گويندگی متن اين مستند بر عهده ميلاد گرجی‌زاده، دستيار تصوير، سعيد توكلی و تدوين كار نيز بر عهده مهدی بهرامی است.
captcha