مشارکت ۸۰ هزاردانشگاهی درپنجمین جشنواره "صحیفه سجادیه"
کد خبر: 1412152
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۷
دبیرپنجمین جشنواره صحیفه سجادیه عنوان کرد:

مشارکت ۸۰ هزاردانشگاهی درپنجمین جشنواره "صحیفه سجادیه"

گروه فعالیت های قرآنی:دبیر پنجمین جشنواره صحیفه سجادیه دانشگاهیان کشور گفت: در مجموع بیش از ۸۰ هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور به صورت مستقیم در این جشنواره مشارکت کردند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)ازهرمزگان،حجت الاسلام سید عباس تقوی،دبیرپنجمین جشنواره صحیفه سجادیه بعد از ظهر پنجشنبه،هشتم خرداد در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره صحیفه سجادیه دانشگاهیان کشور که در بندرعباس برگزار شد، با بیان اینکه از یک سال پیش میزبانی این جشنواره به استان هرمزگان سپرده شد، اظهار داشت: در راستای تامین محتوای جشنواره 88 بروشور تولید شد که محور مسابقات پیامکی قرار گرفت و حدود 54 هزار نفر در این بخش شرکت کردند.
وی ادامه داد: همچنین در راستای آشنایی هرچه بیشتر با سیره امام سجاد (ع) کتاب صحیفه زندگی توسط دبیرخانه جشنواره تولید و منتشر شد و در بخش های مختلف از جمله داستان، شعر و وبلاگ نویسی آثار بسیار خوبی به جشنواره ارسال شد.
دبیر پنجمین جشنواره صحیفه سجادیه دانشگاهیان کشور افزود: در مجموع بیش از 80 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور به صورت مستقیم در این جشنواره مشارکت کردند.
همچنین در این مراسم آیتی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، عنوان کرد: وزارت بهداشت در کنار وظایف خطیر و گسترده خود در حوزه بهداشت و درمان، وظیفه آموزش نیروهای علوم پزشکی را نیز بر عهده دارد.
وی ادامه داد: ما باید در کنار سلامت جسم به سلامت روح نیز توجه کنیم و کار فرهنگی خود را توسعه دهیم.
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت افزود: یکی از دغدغه های امروز کشور بحث جلوگیری از کاهش جمعیت است که وزارت بهداشت در راستای فرهنگ سازی نیازمند کمک سایر نهادهای فرهنگی است.
بنابه این گزارش، در این آئین از نفرات برتر پنجمین جشنواره صحیفه سجادیه دانشگاهیان کشور تقدیر شد.

captcha