نفرات برگزیده جشنواره ملی «صحیفه سجادیه» اعلام شد
کد خبر: 1407466
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵

نفرات برگزیده جشنواره ملی «صحیفه سجادیه» اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی صحیفه سجادیه اسامی برگزیدگان رشته‌ها و بخش‌های مختلف این جشنواره را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) ازهرمزگان، دبیرخانه پنجمین جشنواره صحیفه سجادیه دانشگاهیان سراسر کشور روز گذشته، 27  اردیبهشت اسامی نفرات برگزیده این جشنواره را اعلام کرد.
یادآوری می‌شود که اختتامیه پنجمین جشنواره صحیفه سجادیه دانشگاهیان سراسرکشور پنجشنبه، 8 خرداد با حضور حجت‌الاسلام ابوترابی، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام محمدیان، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های سراسرکشور در بندرعباس ار سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان برگزارمی‌شود.
دبیرخانه جشنواره موارد زیر را جهت اطلاع شرکت‌کنندگان دراطلاعیه خود آورده است:
1. در برخی رشته‌ها اثری به دبیرخانه جشنواره ارسال نگردیده و یا آثار ارسالی از نگاه داوران بسیار ضعیف بوده است؛ لذا در این رشته‌ها نفراتی به عنوان برگزیده نداریم.
2. برخی آثار به لحاظ قالب اثر در هیچ یک از رشته‌های اعلام شده در آیین‌نامه جشنواره قرار نمی‌گیرد؛ اما از نگاه داوران به لحاظ محتوایی، آثار ارزنده و قابل تقدیری می‌باشند؛ لذا این آثار در رشته‌های مریوطه به عنوان آثار برگزیده اعلام می‌شود.
3. در بخش دانشجویی رشته کتابخوانی و درک مفاهیم به دلیل اینکه بیش از سه نفر در مجموع دو آزمون، حائز نمره 100 شدند در مراسم اختتامیه به قید قرعه سه نفر به عنوان نفرات اول تا سوم مشخص می‌شوند و به بقیه نفرات، جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد؛ لذا جهت شرکت در قرعه‌کشی، حضور کلیه نفراتی که حائز رتبه 100 شدند در مراسم اختتامیه الزامی است.
4. در بخش کارمندی رشته کتابخوانی و درک مفاهیم نیز به دلیل اینکه بیش از سه نفر و تعداد بیشتری نسبت به بخش دانشجویی در مجموع دو آزمون، حائز نمره 100 شدند، طی هفته آینده در محل دبیرخانه جشنواره با حضور این افراد و یا نماینده یشان به قید قرعه سه نفر اول مشخص می‌شوند و اسامی آن‌ها طی اطلاعیه جداگانه‌ای اعلام خواهد شد. به جهت شفاف‌سازی و پیشگیری از سوء ظن در مورد قرعه کشی از نحوه و اجرای قرعه کشی تصویربرداری می‌شود و با نفراتی که در این بخش حائز نمره 100 شدند تماس گرفته خواهد شد.
5. نفرات برگزیده تمامی رشته‌ها و بخش‌ها نسبت به تهیه بلیط جهت شرکت در مراسم اختتامیه جشنواره با معاونت‌های فرهنگی و یا دفاتر نهاد رهبری دانشگاه محل تحصیل خود اقدام نمایند.

 دبیرخانه پنجمین جشنواره صحیفه سجادیه دانشگاهیان سراسر کشور ضمن قدردانی از کلیه شرکت‌کنندگان محترم در بخش‌های مختلف جشنواره و تقدیر و تشکر از تمامی شرکت‌کنندگانی که آثار ارسالی آن‌ها در رتبه‌بندی آثار، جزو آثار برگزیده شناخته نشد بدین وسیله اسامی برگزیدگان رشته‌ها و بخش‌های مختلف جشنواره را اعلام می‌نماید.

برگزیدگان بخش استادی

برگزیدگان بخش دانشجویی

رشته کتابخوانی(بخش دانشجویی)

captcha