دستگاه های اجرایی عزمی راسخ در اجرای مصوبات حوزه فرهنگ و هنر داشته باشند
کد خبر: 1404615
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۲

دستگاه های اجرایی عزمی راسخ در اجرای مصوبات حوزه فرهنگ و هنر داشته باشند

گروه هنر:فرماندار شهرستان بندرعباس با اشاره به جایگاه ویژه هنر در میان مردم و تاثیرگذاری آن در میان اقشار مختلف گفت: دستگاه های اجرایی مرتبط باید عزمی راسخ در اجرای مصوبات حوزه فرهنگ و هنر داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)ازهرمزگان،احمد مرادی،فرمانداربندرعباس روز چهارشنبه در جلسه انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان که با حضور جمعی از هنرمندان تئاتر استان برگزار شد، اظهار داشت: مدیریت جهادی در حوزه فرهنگ و هنر و حمایت ویژه از فعالان این عرصه باید از اولویت های مهم دستگاه های اجرایی مرتبط در این زمینه باشند.

مرادی با بیان اینکه وجود هنرمندان متعهد در شکوفایی اهداف انقلاب اسلامی بسیار موثر بوده، افزود : در استان هرمزگان نگاه به هنرمندان نگاهی ویژه و ارزشی است که این نوع نگاه به جامعه هنری فرصتی برای بهره مندی هر چه بیشتر از ظرفیت های این حوزه است.

نماینده عالی دولت در بندرعباس با اشاره به تاثیرگذاری هنر تئاتر و نمایش بیان داشت : تئاتر یکی از هنرهای اصلی و فعالیتی بسیار اثر گذار در زمینه مسائل فرهنگی ، هنری و اجتماعی یک جامعه است که با ظرافتی خاصی مباحث را مطرح و به نمایش می گذارد.

مرادی از فعالان عرصه تئاتر استان هرمزگان خواست تا تمام تلاش خویش را به منظور پیشبرد اهدف هنرهای نمایشی و توسعه کمی و کیفی تئاتر بندرعباس انجام دهند.

captcha