«اردیبهشت تئاتر» استان هرمزگان برگزار می‌شود
کد خبر: 1404572
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱

«اردیبهشت تئاتر» استان هرمزگان برگزار می‌شود

گروه هنر:معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برگزاری کارگاه آموزشی تئاتر همزمان با گرامیداشت روز جهانی اردیبهشت تئاتر ایران در این استان خبر داد.

کرامت بلالی، معاون فرهنگی ـ هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) ازهرمزگان، گفت: اردیبهشت تئاتر استان به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی تئاترهمزمان با جشن‌های ششمین اردیبهشت تئاتر کشور،کارگاه های آموزشی در بندرعباس برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برگزاری اردیبهشت تئاتر که همه‌ ساله به‌طور همزمان در سطح کشور برگزار می‌شود فرصت مغتنمی جهت تجلیل از پیشکسوتان این عرصه است و در این مراسم با حضور جمعی از هنرمندان عرصه تئاتر از پیشکسوتان و فعالان تئاتر استان با اهدای جوایز نفیس تجلیل می‌شود.

بلالی، اظهار کرد: این کارگاه های آموزشی زیر نظر دکتر عطاالله کوپال و محسن سراج در رشته های نمایش نامه نویسی، کارگردانی و بازیگری برگزار می شود.

وی افزود: کارگاههای آموزشی در پلاتو آفتاب مجتمع فرهنگی و هنری سید احمد خمینی(ره) به مدت دو روز در 17 و18 اردیبهشت برگزار می شود.

معاون فرهنگی ـ هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان، ارائه گزارش عملکرد حوزه تئاتر استان، پخش کلیپ، تقدیر از مسئولان انجمن‌های نمایش استان و... را از دیگر برنامه‌های این جشنواره عنوان کرد.
 

captcha