برگزاری شب شعر به‌مناسبت بزرگداشت مقام استاد در بندرعباس
کد خبر: 1402002
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۱

برگزاری شب شعر به‌مناسبت بزرگداشت مقام استاد در بندرعباس

گروه هنر: معاون فرهنگی ـ دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از برگزاری شب شعری به‌مناسبت هفته بزرگداشت مقام و منزلت استاد در این دانشگاه خبر داد.

ابراهیم حسن نژاد، معاون فرهنگی ـ دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، اظهار کرد: شب شعری با همکاری کانون شعر و ادب آوای شرجی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عصر روز جمعه، 12 اردیبهشت به‌مناسبت بزرگداشت مقام و منزلت استاد در سالن فارابی بیمارستان شهیدمحمدی بندرعباس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد:حضور برخی از شعرای برجسته استان هرمزگان در این محفل وهمچنین دعوت از دانشجویان و شاعران دانشجوی دانشگاه‌های دیگر استان از ویژگی‌های بارز این شب شعراست.

حسن‌نژاد هدف از برگزاری این مراسم را ایجاد محفلی برای شناساندن دانشجویان شاعر در حال تحصیل در دانشگاه اعلام کرد و گفت: فراهم کردن فضایی برای آشنایی دانشجویان با شاعران دانشگاه علوم پزشکی و ایجاد انگیزه در آنان به‌منظور ترغیب در حوزه ادبیات و اشعار از اهداف برگزاری این مراسم است.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در ادامه اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی را برای دانشجویان دانشگاه در حوزه‌های مختلف در نظر داریم که متناسب با ایام و مناسبت‌های ملی و مذهبی این برنامه‌ها را اجرایی خواهیم کرد.

حسن‌نژاد همچنین از دیگر اهداف برگزاری چنین برنامه‌هایی را، تقویت بدنه دانشجویی در حوزه فرهنگ و هنر دانست و افزود: تلاش معاونت فرهنگی بر این است که این روند فرهنگی ـ ادبی تداوم داشته باشد و طبق برنامه‌ریزی که صورت گرفته سعی بر این است که ماهانه یک شب شعر با مناسبت‌های فرهنگی و مذهبی برگزار کنیم.

معاون فرهنگی  دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اجرای کلیپ و مسابقه مشاعره توسط دانشجویان دانشگاه و اهدای جوایز به برندگان این مسابقه را از دیگر برنامه‌های این شب شعر اعلام کرد.

captcha