مراسم تعزیه ویژه ایام فاطمیه در پارسیان برگزار شد
کد خبر: 1391723
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶

مراسم تعزیه ویژه ایام فاطمیه در پارسیان برگزار شد

گروه هنر: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارسیان از برگزاری مراسم تعزیه فاطمیه(س) به مناسبت سالروز شهادت دخت نبی اکرم(ص) در شهرستان پارسیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، محمود اسدی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارسیان پیش از ظهر امروز 18فروردین در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در ایام فاطمیه، اظهار کرد: از میان معصومین(ع) آن چه که زندگی پر برکتش بخصوص برای زنان مسلمان همچون خورشیدی نورافشانی می‌کند، وجود نازنین حضرت فاطمه‌زهرا(س) است که آشنایی با سبک زندگی آن حضرت بسیار برای ما راهگشا خواهد بود.
وی تصریح کرد: در جامعه امروز که نظام سرمایه داری غرب با تهاجم فرهنگی خود سعی دارد الگویی غیر اسلامی برای زنان مسلمان ارائه کند پرداختن به ابعاد گوناگون شخصیتی آن حضرت می تواند الگوی عملی مناسبی برای جامعه باشد.
سرپرست اداره ارشاد اسلامی شهرستان پارسیان با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی در ایام فاطمیه دراین شهرستان برگزار شده است، افزود: انجمن تعزیه در ایام شهادت حضرت زهرا ضمن به نمایش گذاشتن بخشی از مصائب و تحمل شکنجه‌های دشمنان اسلام نشان دادند که حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی صبر و مقاومت و ایمان است و همه ما در زندگی خودمان با الگو قرار دادن این بانوی بزرگوار به راه درست و رستگاری خواهیم رسید.

captcha