یازدهمین کرسی تلاوت قاریان و حافظان یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4174245
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰

یازدهمین کرسی تلاوت قاریان و حافظان یزد برگزار می‌شود

یازدهمین کرسی تلاوت مجمع قاریان و حافظان استان یزد با حضور اقشار مختلف مردم و جامعه قرآنی استان به میزبانی مؤسسه چراغ فروزان هدایت اندیشه برگزار می‌شود.

یازدهمین کرسی تلاوت قاریان و حافظان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، یازدهمین کرسی تلاوت مجمع قاریان و حافظان استان یزد با حضور اقشار مختلف مردم و جامعه قرآنی استان به میزبانی مؤسسه چراغ فروزان هدایت اندیشه برگزار می‌شود.

در این مراسم که دوشنبه، 24 مهرماه جاری و همراه با اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود، تعدادی از قاریان و حافظان برتر استان به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازند. بیان تفسیر آیات قرآنی توسط فعالان و پیشکسوتان این حوزه از دیگر برنامه‌های کرسی تلاوت خواهد بود. 

مجمع قاریان و حافظان استان یزد از عموم مردم بویژه قرآنیان استان برای شرکت در این مراسم به آدرس میدان شهدای محراب، اکرمیه، بلوار مدرس، خیابان امام رضا غربی، بلوار ریحانه، مؤسسه چراغ فروزان هدایت اندیشه یزد برگزار می‌شود، دعوت کرده است.

یادآور می‌شود کرسی‌های تلاوت قاریان و حافظان استان یزد به صورت ماهانه برگزار و فرصتی را برای اجرای قاریان، حافظان، گروه‌های تواشیح و ... ایجاد کرده است و در کنار این برنامه‌ها، تفسیر قرآن نیز ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha