اختصاص سه سینما به اکران فیلم‌های سی‌وپنجمین جشنواره فیلم کودک اصفهان
کد خبر: 4170698
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷

اختصاص سه سینما به اکران فیلم‌های سی‌وپنجمین جشنواره فیلم کودک اصفهان

مسئول کمیته ارزشیابی سینماها در سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان از اختصاص سه سینما برای اکران فیلم‌های این دوره از جشنواره خبر داد.

پوستر سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، رضا دهقانی، مسئول کمیته ارزشیابی سینماها در سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان درباره سینماهای اختصاص‌یافته به اکران فیلم‌های این دوره از جشنواره اظهار کرد: سالن سوره حوزه هنری به اکران فیلم‌ برای هنرمندان، مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر اختصاص یافته است و اکران برای عامه مردم و بخشی از داوری‌ها در سینماهای پرديس چهارباغ و ساحل انجام می‌شود.

وی با اشاره به کیفیت این سینماها گفت: سالن‌های اختصاص‌یافته به اکران فیلم‌های جشنواره از مدرن‌ترین سینماها بوده و از کیفیت بالایی برخوردارند. این سینماها ممکن است در آینده تغییر کند و یا افزایش یابد. همچنین برنامه‌ریزی برای اکران اختصاصی فیلم‌ها ویژه افراد نابینا و ناشنوا نیز در حال انجام است.

مسئول کمیته ارزشیابی سینماها در سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های موجود در اصفهان برای برگزاری این دوره از جشنواره تصریح کرد: دوبله همزمان فیلم‌ها از جمله اموری است که ظرفیت آن در اصفهان وجود دارد و امیدواریم در این بخش از صداپیشگان اصفهانی و زمینه‌های موجود در اصفهان استفاده شود.

وی با اشاره به سایر اقدامات کمیته ارزشیابی سینماها گفت: موضوع ساماندهی امور هنرمندان اصفهانی و دعوت از آنها در این کمیته پیگیری شده است و در این راستا، حدود ۴۰۰ هنرمند تخصصی حوزه سینما برای صدور کارت به ستاد جشنواره معرفی خواهند شد.

انتهای پیام
captcha