۴۰۰ مسجد در خوزستان، آماده ثبت‌نام متقاضیان در مسابقات قرآن بسیج
کد خبر: 4146227
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۵

۴۰۰ مسجد در خوزستان، آماده ثبت‌نام متقاضیان در مسابقات قرآن بسیج

مدیر دارالقرآن بسیجیان سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه ثبت نام سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در خوزستان در حال انجام است، از آمادگی ۴۰۰ مسجد در سطح استان جهت ثبت‌نام علاقه‌مندان خبر داد.

مسابقات قرآن بسیجعلی سواری، مدیر دارالقرآن بسیجیان سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان بیان کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند «مساجد را پایگاه قرآنی کنید» سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در استان خوزستان برنامه‌ریزی شد که هم اکنون ثبت نام آن در حال انجام است.

وی ادامه داد: این مسابقات در بخش‌های خانوادگی، فردی، گروهی و در پنج بخش «آوایی انفرادی»، «آوایی گروهی»، «معارف»، «نهج البلاغه» و «صحیفه سجادیه» برگزار می‌شود. رشته‌های هر بخش و مقاطع سنی مورد نظر برای هر رشته در جدول زیر آمده است: 

رشته های مسابقات قرآن بسیج

رشته های مسابقات قرآن بسیج

به گفته مدیر دارالقرآن بسیجیان سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان، ۴۰۰ مسجد در سطح استان آماده ثبت‌نام علاقه‌مندان در این مسابقات هستند. 

سواری ضمن دعوت از عموم مردم به ویژه جامعه قرآنی استان برای شرکت در این مسابقات گفت: علاقه‌مندان همچنین با مراجعه به پایگاه اینترنتی مسابقات قرآن و عترت بسیج به نشانی event.quranbsj.ir یا ارسال عدد ۱ به شماره پیامک ۶۶۰۰۰۵ می‌توانند جهت ثبت نام اقدام و رشته مورد نظر خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام
captcha