مرمت و زیباسازی ۶۱ مدرسه در زنجان
کد خبر: 3845364
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
به همت گروه‌های جهادی محقق شد؛

مرمت و زیباسازی ۶۱ مدرسه در زنجان

گروه اجتماعی ــ مسئول بسیج سازندگی استان زنجان از مرمت و زیباسازی ۶۱ مدرسه در استان خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت گروه‌های جهادی، در صورت تأمین مصالح می‌توانستیم تعداد بیشتری از مدارس را بازسازی کنیم.

مرمت و زیباسازی 61 مدرسه در زنجانفرهاد امندی، مسئول بسیج سازندگی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: گروه‌های جهادی در قالب طرح هجرت با حضور در مناطق محروم، 61 مدرسه در سطح استان را مرمت و رنگ‌آمیزی کردند.
وی یادآور شد: این مدارس که اغلب در نواحی محروم شهری و روستایی قرار داشتند، توسط گروه‌های جهادی که به مناطق اعزام شده بودند در بازه زمانی یک هفته تا 20 روز مرمت و بازسازی شدند.
این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به اراده و توانمندی گروه‌های جهادی، درصورت تامین به موقع مصالح، رنگ و ابزار توسط دستگاه‌های متولی (خرداد ماه هرسال)، تعداد بیشتری از مدارس نیازمند مورد مرمت و زیباسازی قرار می‌گرفت.
امندی با قدردانی از مشارکت خیرین در تهیه مصالح مورد نیاز در مرمت مدارس بیان کرد: در صورت علاقمندی خیرین برای حمایت از گروه‌های جهادی و کمک به  تهیه ابزارهای مورد نیاز تجهیز و بازسازی مدارس می‌توانند با بسیج سازندگی استان در ارتباط باشند.
مسئول بسیج سازندگی استان زنجان خاطرنشان کرد: مرمت، رنگ آمیزی و زیباسازی مدارس هر سال با عنوان طرح هجرت 3 از اول تیرماه شروع و تا پایان شهریور به همت گروه‌های جهادی اقشار بسیج دانشجویی، بسیج مساجد و محلات، طلاب، خواهران و دانش‌آموزی انجام می‌گیرد.
انتهای پیام
captcha