آماده‌سازی 3000 بسته «مهر تحصیلی» در زنجان
کد خبر: 3836756
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵

آماده‌سازی 3000 بسته «مهر تحصیلی» در زنجان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: امسال 3 هزار بسته مهر تحصیلی در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت، دانش‌آموزان دارالایتام و پرورشگاه‌های استان زنجان توزیع خواهد شد.

آماده‌سازی 3000 بسته «مهر تحصیلی» در زنجانحجت‌الاسلام جعفر جنتی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: «مهر تحصیلی» طرحی است که در سال‌های اخیر در آستانه بازگشایی مدارس و از محل عواید موقوفات در استان زنجان اجرا می‌شود.
وی از تهیه و آماده‌سازی بسته‌های مهر تحصیلی خبر داد و گفت: امسال 3 هزار بسته مهر تحصیلی در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت، دانش‌آموزان دارالایتام و پرورشگاه‌های استان زنجان توزیع خواهد شد.
این مسئول هدف از طرح مهر تحصیلی را کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و عمل به نیات واقفان خواند و گفت: در زنجان موقوفه‌ای مربوط به کمک به دانش‌آموزان وجود دارد و در همین محل نیز هزینه می‌شود.
 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان اجرای امینانه نیات واقفان را یکی از اهداف این سازمان برشمرد و گفت: با توجه به گران شدن لوازم‌التحریر، امسال نیز ارائه بسته‌های تحصیلی به نیازمندان از اهمیت بالایی برخوردار است.
جنتی یادآور شد: این بسته‌ها شامل کیف، دفتر، جامدادی، مداد، پاک‌کن، تراش و سایر ملزومات لوازم‌التحریر است.
انتهای پیام
captcha