بررسی مجدد نتایج مسابقات تواشیح و راهیابی گروه آل‌یاسین به مرحله نهایی
کد خبر: 3731666
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹

بررسی مجدد نتایج مسابقات تواشیح و راهیابی گروه آل‌یاسین به مرحله نهایی

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ براساس اعلام نتایج اعتراض به داوری مرحله مقدماتی مسابقات همسرایی و همخوانی قرآن کریم، گروه تواشیح آل یاسین استان خوزستان به مرحله نهایی راه یافت.

به گزارش ایکنا از خوزستان، نتایج اعتراض به داوری مرحله مقدماتی مسابقات همسرایی و همخوانی قرآن کریم که توسط عده‌ای از گروه‌های حاضر در این مسابقات صورت گرفته بود، اعلام و براساس آن سه گروه دیگر به ۱۲ گروه راه‌یافته به مرحله نهایی اضافه شد تا تعداد گروه‌های راه‌یافته به مرحله کشوری به ۱۵ گروه برسد.

بر همین اساس و پس از بررسی‌های هیئت داوران، سه گروه سیدالاحرار استان همدان، الاحرار استان لرستان و آل یاسین استان خوزستان با دریافت حدنصاب لازم به همراه ۱۲ گروه دیگر که اسامی آنها روزهای گذشته اعلام شده بود به مرحله کشوری راه یافتند.

بر اساس بیانیه‌ای که ستاد برگزاری مسابقات مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه منتشر شده اسامی کامل گروه‌های خوزستانی راه یافته به مرحله نهایی شامل گروه‌های تواشیح العباد، الانوار، میعاد، آل یاسین و انوارالزهراء است.

یادآوری می‌شود، مرحله کشوری این مسابقات مهرماه امسال و همراه با چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن در اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha