نبود مکان مناسب؛ مشکل حل نشده قرآن‌آموزان مؤسسه کوثر
کد خبر: 3499318
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱

نبود مکان مناسب؛ مشکل حل نشده قرآن‌آموزان مؤسسه کوثر

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه قرآنی کوثر، با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کندو یکی از این مشکلات نبود مکان مناسب است.

مستوره نادر‌ی‌خاص، مدیر مؤسسه قرآنی کوثر قرچک در گفت‌و ‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن( ایکنا) با بیان این مطلب گفت: مؤسسه قرآنی کوثر در سال 1391 با کسب مجوز از مؤسسه نهج‌البلاغه استان قم، فعالیت خود را آغاز کرد.

وی بیان کرد: در ابتدای این امر، مؤسسه برنامه‌های آموزشی را در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی برای بزرگسالان و خردسالان به مدت یک سال برپا کرد اما متأسفانه با مشکلات مکان ثابت همراه شد که این موضوع باعث تعطیلی این مرکز قرآنی شد.

نادری‌خاص تصریح کرد: این مؤسسه در طبقه بالای منزلی قرار داشت اما به دلایل مشکلات مالی، این مکان به امامزاده بی بی زبیده منتقل شد و در حال حاضر تنها 2 قرآن‌آموز در تحت آموزش بنده در زمینه حفظ جزء 30 قرار دارد.

وی افزود:‌ مشکلاتی مانند نبود مکان مناسب برای آموزش قرآن‌آموزان بارها به کمیته امداد و فرمانداری ارجاع شد و برای گرفتن وام اقداماتی انجام شد، اما متأسفانه هیچ حرکت مثبتی صورت نگرفت که امیدواریم این مشکلات با توجه مسئولان برطرف شود تا بتوانیم قرآن‌آموزان بیشتری را  آموزش بدهیم.

یادآور می‌شود، این مؤسسه در قرچک، زیباشهر، شهرک الحدید، خیابان 17 متری برق، کوچه گلستان 11 پلاک 174 واقع شده است.
captcha