قرآن‌آموزان مؤسسه ثامن‌الحجج(ع) فرخشهر تجلیل شدند
کد خبر: 4089091
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

قرآن‌آموزان مؤسسه ثامن‌الحجج(ع) فرخشهر تجلیل شدند

مدیر مؤسسه قرآنی ثامن‌الحجج (ع) فرخشهر گفت: ۱۰ قرآن‌آموز این مؤسسه در رشته حفظ قرآن کریم با حضور مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا تجلیل شدند.

تجلیل از قرآن آموزان در فرخشهر

معصومه قربانیان، مدیر مؤسسه قرآنی ثامن‌الحجج(ع) فرخشهر در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برپایی برنامه تجلیل از قرآن‌آموزان این مؤسسه همزمان با هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: برنامه تجلیل از 10 حافظ که در طی ماه‌های گذشته موفق به حفظ قرآن در جزءهای مختلف از هشت تا 20 جزء شده‌اند با حضور امام‌جمعه فرخشهر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد و نیز استاد محمد میرزاپور، پیشکسوت قرآنی فرخشهر برگزار شد.

وی با ذکر اینکه برنامه کرسی تلاوت نیز با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط بانوان قرآن‌آموز رشته قرائت در مؤسسه قرآنی ثامن‌الحجج(ع) در حاشیه این برنامه برگزار شد، ادامه داد: این برنامه با دعوت از خانواده‌های معظم شهدا و با هدف بزرگداشت مقام شامخ شهدا انجام شد.

قربانیان با تصریح اینکه کلاس‌های مؤسسه قرآنی ثامن‌الحجج(ع) فرخشهر در رشته‌های روخوانی و روانخوانی، تجوید، حفظ، قرائت و غیره در ایام سال تحصیلی جدید نیز ادامه دارد، گفت: در این ایام اگرچه شاهد کاهش تعداد قرآن‌آموزان هستیم، اما کلاس‌ها همچنان دایر است.

این بانوی فعال قرآنی استان بیان کرد: برنامه‌ریزی مؤسسه برای برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم با حضور سیدحسن طالبی تربتی، مدرس و مؤلف مجموعه آموزش قرآن شش جلدی «گنجینه نور» ویژه بانوان قرآنی فرخشهر در حال انجام است و ثبت‌نام همچنان ادامه دارد.

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ثامن الحجج(ع) فرخشهر، سابقه‌ای ۲۴ ساله در عرصه فعالیت‌های قرآنی این شهر دارد و به ترویج و آموزش قرآن کریم در رشته‌های مختلف می‌پردازد.

انتهای پیام
captcha