«آتش سرد» از امشب روی آنتن می‌رود
کد خبر: 4088899
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
با محوریت امانتداری و قصاص

«آتش سرد» از امشب روی آنتن می‌رود

«آتش سرد» سریالی است که به موضوعاتی چون امانت‌داری و قصاص می‌پردازد و از امشب روی آنتن شبکه دوم سیما خواهد رفت.

جعفر دهقان، بازیگر سینما و تلویزیون خبر از بازی خود در سریال «آتش سرد» را به ایکنا داد و گفت: از امروز نهم مهر شاهد پخش این سریال از شبکه دوم سیما خواهیم بود. کارگردانی این مجموعه را رضا ابوفاضلی بر عهده دارد و علی مهام نیز تهیه‌کننده آن است.

وی افزود: فیلمنامه این سریال را محسن سرتیپی و نازنین فرخلو نوشته‌اند. سریال «آتش سرد» که در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ساخته شده یک ملودرام اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده است؛ فرید پدر و مادرش را در یک حادثه از دست داده و وارث نیمی از کارخانه‌های بزرگ است. محسن تاجیک شوهر عمه فرید که قیم قانونی او نیز است متوجه دستکاری در حساب‌های کارخانه می‌شود و …

این بازیگر ادامه داد: در این سریال به چند موضوع دینی پرداخت شده است. امانتداری و قصاص از جمله این موضوعات هستند. در این کار همچنین به سبک‌ زندگی هم پرداخته می‌شود. پرویز فلاحی‌پور، عبدالرضا اکبری، فریبا متخصص، شیوا خسرومهر، مهسا کرامتی، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، پویا امینی، یلدا قشقایی، مریم موسویان، مرتضی ضرابی، سارا احمدیان، پرهام امینی، سودابه علیپور، کامران ملکی، حسین حاجیعلی، رومسیاطاهری، امیرعلی موسوی، حمید عرب سرخی، ستاره حیدر آبادی، آرش احمدی، رومینا حاجی حسنی، علی دهقانی، میلاد شوریده، حمید شکوهی فر، عاطفه شاکری، نسیم سروش، سمیرا چراغی، فریبا قدرتی، طه رهنما، حسین رهنما و شاهد احمدلو دیگر بازیگران این سریال هستند.

دهقان تاکید کرد: سالار عقیلی خواننده تیتراژ این مجموعه است. «آتش سرد» محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما است که از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن می‌رود. بازپخش این سریال ۳۰ دقیقه بامداد، ۹:۳۰ و ۱۶:۱۵ روز بعد خواهد بود.

انتهای پیام
captcha