حذف سهم اولیه آورده طرح نهضت مسکن مددجویان کمیته امداد
کد خبر: 4083853
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

حذف سهم اولیه آورده طرح نهضت مسکن مددجویان کمیته امداد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه ۲۳۲ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد در طرح ملی نهضت مسکن ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: طبق پیگیری‌های صورت گرفته سهم اولیه ۴۰ میلیون تومانی آورده مددجویان کمیته امداد و بهزیستی حذف شد.

بختیاری رئیس کمیته امدادبه گزارش ایکنا از لرستان، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، امروز، ۱۶ شهریور در جلسه شورای مسکن لرستان که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: با ورود استاندار لرستان شاهد ایجاد جهش مسکن در این استان هستیم.

وی با بیان اینکه لرستان از لحاظ جهش مسکن از رتبه ۲۸ به رتبه‌های برتر ارتقا پیدا کرده است، گفت: با وجود مشکلات اقتصادی، شاهد کمک‌های مؤمنانه مردم لرستان به مددجویان کمیته امداد هستیم.

بختیاری با اشاره به اینکه طبق تفاهم صورت گرفته در سطح ملی، قرارگاه امام حسن(ع) ساخت یک میلیون واحد مسکونی برای محرومین و نیازمندان کشور می‌سازد، ادامه داد: از این تعداد تاکنون ۵۰۰ هزار واحد آن قطعی و در دیدار با معاون اول رئیس‌جمهور اعتبار آن تأمین شد.

وی با بیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن، ۲۳۲ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد ثبت‌نام کردند، از حذف سهم اولیه آورده مددجویان کمیته امداد و بهزیستی خبر داد و اضافه کرد: سهم آورده اولیه در نهضت ملی مسکن ۴۰ میلیون تومان است که این سهم برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی حذف شد.

بختیاری از ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد با همکاری بسیج سازندگی خبر داد و گفت: تاکنون ۲۳ هزار نفر از واجدین شرایط در این طرح شناسایی شده‌اند و این واحدها تا پایان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به عقد قرارداد ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد با همکاری بنیاد مستضعفان تا پایان سال‌ جاری، بیان کرد: رئیس بنیاد مستضعفان در حوزه مسکن و اشتغال در تعامل کامل با کمیته امداد است.

وی با اشاره به ظرفیت مسکن مهر بر لزوم حل مشکلات واحدهای مسکونی مسکن مهر تأکید کرد و گفت: حل مشکل مسکن جامعه ایثارگران در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد و با برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال آینده این مشکل برطرف می‌شود.

انتهای پیام
captcha