بیش از ۳ هزار واحد مسکن برای مددجویان کرمانی ساخته می‌شود
کد خبر: 4080547
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹

بیش از ۳ هزار واحد مسکن برای مددجویان کرمانی ساخته می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از ساخت ۳ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در قالب تفاهم‌نامه چهارجانبه بین کمیته امداد، بسیج سازندگی، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن خبر داد.

ناصر عسکری‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، ناصر عسکری‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در گردهمایی فصلی مدیران کمیته امداد استان که به‌منظور تعیین و تکلیف و بررسی مسائل و مشکلات مسکن مددجویان با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و رؤسای ادارات کمیته امداد و بنیاد مسکن سراسر استان در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید باهنر ماهان برگزار شد گفت: یکی از طرح‌های بزرگ و عمده دولت بحث نهضت ملی مسکن و احداث مسکن است که از ۴ میلیون واحد مسکنی که قرار است طی مدت چهار سال توسط دولت ساخته شود ۳۶۰ هزار واحد آن به کمیته امداد اختصاص داده‌ شده است.

وی بیان کرد: ۴۰ هزار واحد از این واحدهای مسکونی قرار است در قالب تفاهم‌نامه چهارجانبه بین کمیته امداد، بسیج سازندگی، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن احداث شود که سهم استان کرمان ۳ هزار و ۲۰۰ واحد است.

عسکری‌نژاد گفت: سال گذشته در قالب پروژه پنج هزار واحدی قسمت عمده‌ای از مشکلات مددجویان در حوزه مسکن برطرف شده و با احداث این ۳ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی مشکل مسکن تعداد زیادی از مددجویان نیز برطرف خواهد شد.

علی‌اکبر سلطانی‌نژاد، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان نیز در این گردهمایی با بیان اینکه وظیفه ‌داریم در جهت حل مشکل مسکن محرومان تلاش کنیم گفت: به ‌طور جدی پیگیر حل مشکل مسکن محرومان به ‌ویژه مددجویان کمیته امداد با همکاری امدادگران این نهاد هستیم.

وی ادامه داد: اصلی‌ترین برنامه ما برای شروع کار به‌ خصوص در روستاهایی که بنیاد مسکن متولی کار است تأمین زمین و نهاده‌های مسکن از جمله پروانه، تسهیلات، کمک‌های بلاعوض و خدمات مهندسی است.

سلطانی‌نژاد گفت: تفاهم‌نامه ملی داریم که در استان برنامه‌ریزی کردیم به‌خوبی کار را پیش ببریم و هدفمان این است در کوتاه‌ترین زمان هم زمین و هم ‌نهادهای اولیه را فراهم کرده و برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی مسکن احداث کنیم.

انتهای پیام
captcha