مهلت ثبت‌نام در طرح اسوه فردا تمام می‌شود
کد خبر: 4074656
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴

مهلت ثبت‌نام در طرح اسوه فردا تمام می‌شود

مهلت ثبت نام و ارسال آثار در طرح اسوه تا فردا دهم مرداد است.

به گزارش ایکنا، حفظ قرآن کریم در کنار اهمیت ویژه‌ای که در سیره پیامبر اعظم و اهل بیت عصمت و طهارت دارد، در کلام رهبر معظم انقلاب نیز بار‌ها مورد تأکید قرار گرفته است.

تذکر مقام معظم رهبری نسبت به اهمیت حفظ قرآن و کمبود جدی حافظان قرآن در جامعه اسلامی ایران و تصریح ایشان بر ضرورت وجود حداقل ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور می‌تواند اهمیت توجه به این راهبرد مهم را گوشزد کند.

بر این اساس عضوگیری طرح آموزشی ـ تربیتی قاریان ممتاز نوجوان قرآن‌کریم «اُسوه» با دغدغه تربیت قاریان متخلق به اخلاق قرآنی، باسواد و ممتاز در فن تلاوت، به همت «شورای عالی قرآن» و جامعه فرهنگی- قرآنی عصر پس از بررسی‌های کارشناسی آغاز شده است.

زمان ثبت نام و ارسال آثار در این طرح تا فردا دهم مردادماه امسال است و این زمان به دلیل فاصله کم زمانی تا آغاز هفدهمین دوره طرح آموزشی-تربیتی اُسوه که به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد، تمدید نمی‌شود.

تمامی قاریان و حافظان کل پسر ۹ تا ۱۲ سال از سراسر کشور، مشروط به این که در تلاوت و حفظ کل قرآن به درجه قابل قبولی از تسلط رسیده باشند می‌توانند در عضوگیری جدید طرح اُسوه شرکت کنند و در صورت قبولی در آزمون تلاوت و آزمون مصاحبه، به عضویت آزمایشی این طرح نخبگانی درآیند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت طرح اُسوه به نشانی https://www.osveh.valasr.net نسبت به مطالعه شرایط و ثبت‌نام اقدام کنند.

از مهم‌ترین اهداف طرح اُسوه که در یک برنامه هشت‌‎ساله دنبال می‌شود، تربیت قاریان، حافظان و مبلغان قرآنی در تراز انقلاب اسلامی است که از حیث فنی و شخصیتی سرآمد بوده و در عرصه ملّی و بین‌المللی جریان‌ساز باشند.

ارسالی// فردا آخرین مهلت ثبت‌نام در طرح اسوه

انتهای پیام
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۵
غیر قابل انتشار: ۰
زهرا یارالهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۱۶:۰۳
0
1
ای کاش برای دختران هم داشتن!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۵:۳۲
0
1
عالی
حسنا توکلی گارماسه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۸
1
0
چرا این طرح برای دختران نیست
captcha