برگزاری مرحله سراسری مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌ نزاجا
کد خبر: 4073303
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶

برگزاری مرحله سراسری مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌ نزاجا

مرحله سراسری بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم بانوان شاغل و خانواده‌های کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تا چهارم مردادماه در حال برگزاری است.

مرحله سراسری مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌ها نزاجامحمدرضا کشتگر، جانشین مرکز قرآن، عترت و نماز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با ایکنا گفت: مرحله سراسری بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم بانوان شاغل و خانواده‌ها با همراهی و مساعدت امیرفرماندهی نزاجا به صورت متمرکز در دو استراحتگاه‌ شهید صیادشیرازی و شهید آبشناسان با هدف کاهش رفت‌ و آمد در حال برگزاری است. همچنین علاوه بر دو مکان فوق، استراحتگاه هوانیروز مازندران نیز برای استراحت خانواده‌ها در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه رقابت‌ها تا چهارم مردادماه درحال برگزاری است، اظهار کرد: این رقابت‌ها در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ کل و اجزاء 1، 3، 5، 10، 15، 20 و 25 جزء و اذان(ویژه فرزندان پسر) و مفاهیم در دو سطح یک و دو در سه مقطع همسران، بانوان شاغل، فرزندان دختر و پسر به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با قضاوت چهار گروه داوری در حال انجام است.

کشتگر با تأکید بر اینکه امسال نخستین سالی است که پس از فروکش کردن شیب کرونا، مسابقات به صورت حضوری برگزار می‌شود، بیان کرد: ارتقای سطح محفوظات به دلیل برگزاری مستمر کلاس‌های آنلاین و آفلاین حفظ، ارتقای سطح کیفی مسابقات، حضور خانوادگی(مادر و همراه با فرزندان) در مسابقات، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همچنین پیش‌بینی برگزاری چهار محفل قرآنی با دعوت از قاریان استانی و ظرفیت قاریان و حافظان نزاجا و خانواده‌ها از جمله ویژگی‌ها و نکات قابل تأمل در این دوره از مسابقات است.

جانشین مرکز قرآن، عترت و نماز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه آیین اختتامیه این مسابقات چهارشنبه، پنجم مردادماه برگزار خواهد شد، گفت: در این دوره از مسابقات شاهد رقابت بیش از 350 متسابق در گروه‌های مختلف هستیم.

وی ادامه داد: برترین‌های این دوره از مسابقات به مرحله نهایی بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم بانوان شاغل و خانواده‌های آجا که از پنجم شهریورماه به میزبانی پدافند هوایی ارتش برگزار می‌شود، راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha