طرح «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» برگزار شد
کد خبر: 4058028
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
در چهارمحال‌وبختیاری

طرح «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» برگزار شد

ششمین دوره «تربیت مربی قرآنی کودک» در چهارمحال و بختیاری ویژه مربیان، مبلغان و مادران برگزار شد.

طرح هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از ستاد فهمای استان، فرزانه گنجی، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری قدسیان و مجری ششمین دوره «تربیت مربی قرآنی کودک» در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: آیین اختتامیه ششمین دوره آموزشی «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» با عنوان «تربیت مربی قرآنی کودک» به همت کانون فرهنگی وهنری قدسیان، مسجد فاطمه الزهرا(س) ارجنک و با همکاری کانون تخصصی بانوان و خانواده آستان قدس رضوی استان و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد. 

وی افزود: این دوره آموزشی به منظور احیای نقش واقعی مساجد در ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی با حضور بیش از 50 نفر از مدیران و مربیان خواهر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سه روز از 25 تا 27 اردیبهشت‌ماه با ارائه گواهی معتبر در دو دوره مقدماتی و پیشرفته در محل حسینیه امامیه شهرکرد برگزار شد.

 گنجی ادامه داد: این دوره آموزشی در پنج بخش برگزار شد که در بخش کودک، «آموزش الفبای یک دقیقه‌ای» در  بخش قرآنی، «آموزش حفظ قرآن کریم با بازی» و در بخش پیش‌دبستانی، «حفظ موضوعی قرآن کریم با اشاره» به شرکت‌کنندگان در دوره ارائه شد. همچنین در بخش تربیت مربی موضوع «شهر نماز، خانه نماز» و در بخش ویژه این دوره آموزشی «روخوانی قرآن کریم به کودکان با رنگ و قصه و اشاره» توسط استاد دوره آموزش داده شد.

وی در پایان تأکید کرد: امیدواریم با شبکه‌سازی و پوشش یک هزار نفر از مربیان، مبلغان و مادران، شاهد الگوسازی نوین فعالیت‌های فرهنگی هنری با محوریت قرآن، کودک و خانواده در استان باشیم.

انتهای پیام
captcha