مطالبه‌گران حجاب و عفاف جامعه را طبیبانه اصلاح کنند
کد خبر: 4057232
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
حجت‌الاسلام صدیقی:

مطالبه‌گران حجاب و عفاف جامعه را طبیبانه اصلاح کنند

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خطاب به تشکل‌های مردمی مطالبه‌گر حجاب و عفاف گفت: مطالبه‌گران امروز مسیر طولانی در پیش دارند و باید با برطرف کردن عیوب به شیوه طبیبانه نه معاندانه جامعه را در مسیر صحیح قرار دهند.

ایت الله صدیقیبه گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر امروز، ۲۵ اردیبهشت‌ماه در گردهمایی نمایندگان تشکل‌های مردمی مطالبه‌گر حجاب و عفاف اظهار کرد: امیدوارم همگی شما مطالبه‌گران عفاف و حجاب سنگر حمایت از دین، دفاع از پاکی‌ها، ایستادگی در برابر مفاسد و دفاع از خون شهدا را حفظ کنید و در این‌ مسیر به خوبی قدم بردارید.

وی افزود: خداوند متعال هر کسی را نمی‌خرد و معامله با خدا بسیار قیمتی است. خداوند افراد مردم‌آزار، غارتگر بیت‌المال، بداخلاق، بدزبان و فاسد را نمی‌خرد. عمل پاک و نیکو و شکستن نفس عماره و نبرد با شیطان، جنس آدمی را مرغوب می‌کند و خداوند او را می‌خرد.‌ هیچ‌ بازاری مانند بازار خدا سود ندارد، پس باید در این مسیر گام برداریم.

حجت‌الاسلام صدیقی بیان کرد: ما بلندگوی شما مطالبه‌گران عرصه عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر هستیم. هیچ کدام از ما به تنهایی نمی‌توانیم کاری در این زمینه انجام دهیم، اما در کنار یکدیگر می‌توانیم گام برداریم. چنانچه مردم، مطالبه متحد مطالبه‌گران را مشاهده کنند خود وارد میدان می‌شوند.

وی با بیان اینکه در رابطه با مسئله تهاجم فرهنگی و عفاف و حجاب دیر وارد میدان شدیم، تصریح کرد: باید به صورت متحد و یکپارچه اقدام کنیم و تا می‌توانیم قوی باشیم که بتوانیم در برابر هجمه‌های فراوان بایستیم. ایران مملکت امام حسین(ع) است. پرچم امام(ع) و شهدا در این کشور احترام و حرمت دارد. یکی از مصوبات ستاد امر به معروف این است که ادارات ابتدا باید این مسئله را از خود آغاز کنند.

حجت‌الاسلام صدیقی ادامه داد: آغاز این راه بدون حضور شما مطالبه‌گران هیچ تأثیری نخواهد داشت. باید بدانیم با قانون‌شکنی نمی‌توان به جنگ هنجارشکنان رفت. در این زمینه ابتدا باید خود قانون‌مند بوده و سپس در این مسیر با هم باشیم. برنامه داشتن، ایجاد شبکه و تشکیل هسته‌های محلی از دیگر شروط موفقیت در زمینه عفاف و حجاب و امر به معروف است.

وی اظهار کرد: دشمن به دنبال نقاط ضعف ماست تا بتواند ریشه اتحاد مردم را بزند. مطالبه‌گران امروز مسیر طولانی در پیش دارند و باید با برطرف کردن عیوب به شیوه طبیبانه نه معاندانه جامعه را در مسیر صحیح قرار دهند. با هم بودن و در کنار هم بودن جوشش به وجود می‌آورد که سرآغاز موفقیت در این زمینه است. نکته بعدی استقامت در این راه است یعنی بتوانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و احساس خستگی نکنیم.

حجت‌الاسلام صدیقی گفت: مطالبه‌گران باید خود را باور کرده و با استقامت، اتحاد، آگاهی و اخلاص و شرح صدر مشکلات موجود را حل کنند.‌ مسئله بعدی عمل به فرمان فرماندهان است. یعنی مطالبه‌گران با کار تشکیلاتی و انسجام، گوش به فرمان فرماندهی واحد داده و جبهه فرهنگی خود را پیش بروند. ما با عنایت امام زمان(عج) و شهدا تمامی ویرانی‌هایی که دشمنان ایجاد کرده‌اند را آباد خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: اخلاص موضوع بسیار مهمی است و همگان باید در مسیر امر به معروف و نهی از منکر برای خدا کار کنیم که این مسئله نصرت‌الهی را در پیش خواهد داشت. امر به معروف و نهی از منکر از جهاد بالاتر است و مطالبه‌گران آن‌ همیشه سرباز امام زمان(عج) هستند. بانوان در میدان جنگ نرم‌ بسیار نافذ هستند و باید با اتکای به پروردگار در مسیر حق گام بردارند.

حجت‌الاسلام صدیقی تصریح کرد: شأن ما و همکارانمان در ستاد امر به معروف خادمی مردم است و تا جان داریم در این میدان سرباز هستیم و ان‌شاء‌الله در همین میدان نیز به فیض شهادت نائل می‌شویم.

انتهای پیام
captcha