مراسم بزرگداشت شهید هادی برگزار می‌شود
کد خبر: 4050878
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
همزمان با ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع)

مراسم بزرگداشت شهید هادی برگزار می‌شود

همزمان با ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع)، مراسم بزرگداشت و تجدید عهد رفاقت با شهید ابراهیم هادی و شهید سیدمرتضی رضا قدیری بیسیم‌چی تازه تفحص شده در کانال کمیل برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت شهید ابراهیم هادی، دبیر ستاد برگزاری این مراسم گفت: با همت گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی، همزمان با روز ضربت خوردن امیرالمومنین حضرت علی(ع) و شصت و پنجمین سالروز تولد شهید ابراهیم هادی و همچنین به مناسبت بازگشت پیکر مطهر شهید سیدمرتضی رضا قدیری بی سیم چی در کانال کمیل پس از 39 سال، مراسم بزرگداشت این قهرمانان ملی در محل گلزار بهشت زهرای تهران، در قطعه 26  برگزار می‌شود.

سید محمد محمدی یادآور شد: در این مراسم که با حضور جوانان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بی آزار طهرانی درباره آثار و برکات انس با شهیدان در مسیر خوشبختی و ویژگی‌های شهید ابراهیم هادی به عنوان یکی از این ستاره‌ها و چگونگی الگوپذیری درست از این قهرمانان سخنرانی خواهد کرد.

همچنین جواد تاجیک، از راویان دفاع مقدس به بیان رشادت‌ها، خاطرات شهید ابراهیم هادی و نقش برجسته این شهید در میان رزمندگان مدافع حرم و رزمندگان محور مقاومت در دیگر کشورها و همچنین مقاومت بی‌نظیر بیسیم‌چی رشید گردان کمیل و حماسه شهدای دو گردان کمیل و حنظله در پنج روز محاصره در کانال کمیل می‌پردازد.

در این مراسم که در روز نوزدهم ماه مبارک رمضان برگزار می شود حاضران از نوای گرم مداح اهل بیت (ع) برادر محمد حسین پویانفر بهره خواهند برد. 

دبیر ستاد برگزاری مراسم خاطره گویی محمد انصاری فوتبالیست و اجرای سرود هادی دل‌ها توسط گروه سرود محبان‌الحسن (ع) را از دیگر برنامه‌های این مراسم اعلام کرد.

همه ساله در اولین روز اردیبهشت، هزاران دلداده راه شهدا در سراسر کشور مراسم تجدید عهد و بزرگداشتی برای شهید ابراهیم هادی برگزار می‌کردند که در دو سال قبل این مراسم تنها به صورت مجازی برگزار شده است.

گفتنی است گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی با برگزاری صدها یادواره برای شهدا و به چاپ رساندن قریب 90 عنوان کتاب با موضوع  شهدای گرانقدر انقلاب، دفاع مقدس و مدافعین حرم، توانسته است نقش موثری در زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایفا کند و کتاب‌های این گروه از پرفروش‌ترین آثار دفاع مقدس است.

مراسم بزرگداشت شهید ابراهیم هادی بر مزار یادبودش برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha