نقش طرح توسعه مشاغل خانگی در رشد فردی پیشرانان
کد خبر: 4042614
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳

نقش طرح توسعه مشاغل خانگی در رشد فردی پیشرانان

بانوی کارآفرین هرمزگانی گفت: طرح توسعه مشاغل خانگی نقش به سزایی در گسترش کسب و کارهای خانگی به خصوص در زمینه اتصال به بازار و همچنین رشد فردی شرکت‌کنندگان و پیشرانان داشته است.

طرح توسعه مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی هرمزگان

 

بدریه ملک، بانوی کارآفرین و پیشران طرح توسعه مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی هرمزگان، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: فعالیت‌های اجتماعی خود را کارهای خیر و عام‌المنفعه در زمینه بیماران خاص و صعب‌العلاج آغاز کردم.

وی افزود: از نوجوانی به کار خیاطی علاقه داشتم و برای اعضا خانواده و دوست و آشنا دوخت و دور می‌کردم. حدود 10 سال پیش کار خیاطی را در راستای کسب درآمد به صورت جدی آغاز کردم. اخیراً نیز با هدف کسب درآمد و کمک و ایجاد اشتغال برای خانواده‌های نیازمند اقدام به راه‌اندازی کارگاه و گسترش کار خود کرده‌ام.

این بانوی کارآفرین مهم‌ترین مشوق خود برای ایجاد و گسترش کسب و کار را دوستان و خواهرانش دانست و تصریح کرد: نقطه قوت کار خود را خلاقیت و توانایی دوخت همه انواع لباس می‌دانم و دوست دارم که تجربه چندین ساله خود را به افراد دیگری نیز منتقل کنم تا بتوانند برای خود شغلی پایدار ایجاد کنند و تاکنون نیز توانسته‌ام برای 3 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کنم. با افراد دیگر نیز در فضای مجازی همکاری می‌کنیم.

ملک عنوان کرد: به علاقه‌مندان فعالیت در زمینه خیاطی و هرگونه اشتغال خانگی توصیه می‌کنم در راستای علاقه و اهداف خود تلاش کنند و در این مسیر قدم بگذارند؛ چراکه اشتغال خانگی هم باعث سرگرمی و افزایش ارتباطات اجتماعی و اقتصادی شده و هم منجر به کسب درآمد و پیشرفت بیشتر در زندگی می‌شود.

وی اضافه کرد: طرح توسعه مشاغل خانگی با برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های مختلف نقش به سزایی در رشد کسب و کارهای خانگی به خصوص در زمینه اتصال به بازار و همچنین رشد فردی شرکت‌کنندگان و پیشرانان داشته و امیدوارم در آینده شاهد گسترش این طرح و تأثیرات آن بر کسب و کار خود و دیگر فعالین مشاغل خانگی باشم.

پیشران طرح توسعه مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی هرمزگان در پایان از مسئولین حوزه اشتغال درخواست کرد که در راستای توسعه مشاغل خانگی گام‌های مؤثرتری بردارند.

انتهای پیام
captcha