ضرورت مداومت بسیج با الهام از مکتب فکری امام(ره)
کد خبر: 4015409
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰

ضرورت مداومت بسیج با الهام از مکتب فکری امام(ره)

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: تفکر بسیج با الهام از مکتب فکری امام خمینی(ره) و در راستای منویات مقام معظم رهبری باید در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، علمی و اقتصادی با جلب نظر مردم مداومت داشته باشد.

حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر انصاری‌راد، مدیرکل این نهاد، امروز، اول آذرماه، اظهار کرد: بسیج در آذرماه سال ۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شد درحالی که جنگ هنوز آغاز نشده بود اما افق دید امام راحل افقی فراتر از زمان بود.

وی افزود: بسیج تنها برای دفاع مقدس تشکیل نشده، بلکه تشکیلات بسیج برای تمام صحنه‌های انقلاب و حفظ ارزش‌های نظام در عرصه‌های مختلف بوده که به خوبی توانسته نقش خود را ایفا کند. تفکر بسیج با الهام از مکتب فکری امام خمینی(ره) و در راستای منویات مقام معظم رهبری باید در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، علمی و اقتصادی با جلب نظر مردم مداومت داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: تمام وصیت‌نامه‌های نوجوانان و جوانان شهید در دوران دفاع مقدس برگرفته از تفکر بسیج و نشأت ‌گرفته از سخنان ارزشمند امام خمینی(ره) بود که مخلصانه وارد جبهه‌های جنگ می‌شدند و برای دفاع از کشور از تمام هستی و جان خود می‌گذشتند.

انصاری‌راد عنوان کرد: رعایت تقوا و عمل صالح، پیروی از ولایت‌فقیه و وفاداری به آرمان امام راحل و انقلاب اسلامی محوری‌ترین سفارش نوجوانان بسیجی دوران دفاع مقدس به مردم بود که امروز باید سرمشق همه مردم در دفاع از نظام باشد.

وی در پایان یادآور شد: شهید حاج قاسم سلیمانی، یک نمونه از تفکر بسیجی است که اخلاص، ولایتمداری، تقوا، بصیرت و درستکاری، خدمت در راه خدا، صبر و مقاومت، صدق و صفا، شجاعت و فداکاری او بر دل آحاد مردم از زنان و مردان چه ایران و چه در کشورهای دیگر نشست و تا وقتی که این فرهنگ باشد بسیج زنده است.

انتهای پیام
captcha