نجف اشرف در روز ولادت با سعادت پیامبر(ص) تعطیل شد
کد خبر: 4007447
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴

نجف اشرف در روز ولادت با سعادت پیامبر(ص) تعطیل شد

استانداری نجف اشرف اعلام کرد که این استان فردا یکشنبه به مناسبت ولادت با سعادت پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) تعطیل اعلام شد.

به گزارش ایکنا به نقل از موازین نیوز، لؤي الياسري، استاندار نجف امروز شنبه از تعطیلی این استان به مناسبت میلاد مسعود پیامبر اعظم، سرور کائنات و سیّد مخلوقات در عالم وجود، حضرت محمّد بن عبدالله خبر داد.
در بیانیه استانداری نجف آمده است: خجسته میلاد رسول اکرم، حضرت محمد مصطفی(ص) و نواده اطهرش، حضرت امام جعفر صادق(ع)، خورشید پرطلوع آسمان علم الهی، به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج)، نایب بر حق ایشان تبریک و تهنیت باد.
استانداری نجف تأکید کرد: به دلیل اهمیت این مناسبت برای دل‌های ما و همه مؤمنان و فراهم آوردن امکان حضور همه مردم نجف در جشن‌های دسته جمعی، دستور داده‌ایم که فردا یکشنبه هفدهم ربیع الاول، تعطیل رسمی محلی در استان نجف باشد.
الیاسری ادامه داد: به تمامی دستگاه‌های استانداری دستور داده‌ایم جلوه‌های زینت و نشاط را در محافل خود به نمایش بگذارند و از خادمان امام حسین(ع) و صاحبان موکب‌های حسینی و اهالی نجف نیز می‌خواهیم برای احیای این مناسبت بزرگ در خیابان‌های نجف و بخش قدیمی شهر حضور فعال داشته باشند.

استانداری نجف همچنین میلاد پیامبر(ص) را خدمت مرجع عالیقدر دینی عراق و همه زنان و مردان مؤمن سراسر جهان و به خصوص اهالی استان نجف تبریک گفت.

انتهای پیام
captcha