قاری برتر تلاوت مجلسی در زنجان مشخص شد
کد خبر: 4006556
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰

قاری برتر تلاوت مجلسی در زنجان مشخص شد

سید وحید موسوی در مرحله استانی شانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی به عنوان قاری برتر شناخته شد.

قاری برتر تلاوت مجلسی در زنجان مشخص شدبه گزارش ایکنا از زنجان، مرحله استانی شانزدهمین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی، شب گذشته، 27 مهرماه در دارالقرآن کریم زنجان برگزار شد و قاریان برتر با آرای مردمی و رأی داوران مشخص شدند.

در این جشنواره 9 نفر برای مرحله استانی انتخاب شده بودند که از بین آن‌ها 7 نفر به رقابت پرداختند و در نهایت سید وحید موسوی از خدابنده با کسب 93 رأی یعنی 40 رأی فنی و 53 رأی مردمی اول شد و به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

همچنین حسین قبادی از زنجان با کسب 80 رأی در جایگاه دوم قرار گرفت و سید مهدی موسوی با 64 رأی سوم شد. در این رقابت‌ها مسلم مقدم 48 رأی، مهران خالقی 37 رأی، سعید اشتری 36 رأی و عبداله احمدی 28 رأی کسب کردند.

سید وحید موسوی که حائز بیشترین رأی شد لوح نفر اول را دریافت کرد و به سایر شرکت‌کنندگان لوح نفر دوم اهداء شد. کاظم نصیری، یوسف قنبری و یوسف قاسمی کار داوری فنی این جشنواره را برعهده داشتند.

این جشنواره به دلیل شیوع کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد تا مستمعان بتوانند برای ارائه رأی به قاری مورد نظر خود در سالن مسابقه حضور داشته باشند؛ چراکه در سال گذشته این امکان فراهم نشد و آرای مردمی از طریق فضای مجازی صورت گرفت.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیرصالح احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۹
0
0
احسنت.. بسیار عالی
captcha