فراخوان تولید فیلم مستند در هرمزگان منتشر شد
کد خبر: 4004751
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲

فراخوان تولید فیلم مستند در هرمزگان منتشر شد

اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با همکاری مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی جهت حمایت از فیلم‌سازان هرمزگانی مبادرت به انتشار فراخوان جذب طرح برای تولید دو فیلم مستند حرفه‌ای با موضوع آزاد و با رویکردهای مشخص می‌کند.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، فراخوان جذب طرح برای تولید دو فیلم مستند حرفه‌ای با موضوع آزاد و با رویکردهای مشخص جهت حمایت از فیلم‌سازان هرمزگانی با همکاری مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، منتشر شد.

 علاقه‌مندان تا سوم آبان ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند فیلم‌نامه‌ها یا طرح‌های کامل خود را به شماره ۰۹۱۷۹۵۹۴۶۵۶ در پیام‌رسان واتساپ ارسال کنند. همچنین می‌توانند برای دریافت رویکرد طرح‌های موردپذیرش با شماره اعلام شده تماس بگیرند.

طرح‌هایی که سال‌های گذشته به این اداره‌کل ارسال شده امکان شرکت مجدد را ندارند. هر فیلم‌ساز ارائه‌کننده طرح باید حداقل یک فیلم مستند در کارنامه داشته باشد و طرح‌های ارسالی نباید پیش از این تولید شده باشند. بودجه اختصاص داده شده به هر طرح مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال خواهد بود و هر فیلم‌ساز حداکثر ۲ طرح می‌تواند ارائه کند. مشخصات کامل و شماره تماس نویسنده و کارگردان طرح در صفحه ابتدایی طرح نوشته شود.

انتهای پیام
captcha