برگزاری دومین وبینار «نقد و بررسی محتوا‌های الکترونیکی بین‌المللی»
کد خبر: 3997701
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
به همت بنیاد سرمد محقق خواهد شد؛

برگزاری دومین وبینار «نقد و بررسی محتوا‌های الکترونیکی بین‌المللی»

دومین وبینار آموزشی سرآمدشو با موضوع «نقد و بررسی محتوا‌های الکترونیکی بین‌المللی» به همت بنیاد سرمد طی 20 مهرماه، به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

برگزاری دومین سرآمدشو وبیناری با موضوع نقد و بررسی محتوا‌های الکترونیکی بین‌المللی

به گزارش ایکنا، دومین وبینار آموزشی سرآمدشو با موضوع «نقد و بررسی محتوا‌های الکترونیکی بین‌المللی» طی ۲۰ مهرماه از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۱۸:۳۰ با حضور مدیران، معلمان، کادر آموزشی، دانشجویان تعلیم و تربیت و تولیدکنندگان محتوا‌های آموزشی به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

یکی از پروژه‌های بنیاد سرمد رویداد‌های آموزشی است که به نام سرآمدشو از ۹ شهریورماه شروع به کار کرده است. سرآمدشو، مجموعه وبینار‌های دو ساعته برای توانمندسازی معلمان در حوزه آموزش است که ماهی یک‌بار با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود. این رویداد در نظر دارد بستری برای شبکه‌سازی و هم‌افزایی معلمان دغدغه‌مند در عرصه آموزش باشد و بتواند با اشتراک‌گذاری تجربیات، محلی برای بالا بردن مهارت‌های معلمان مستعد و نخبه و ارزش‌آفرین کشورمان ایران، باشد.

هدف از برگزاری رویداد‌های سرآمدشو

در این وبینار‌ها بناست به موضوعاتی پرداخته شود که منجر به توانمندسازی معلمان مطابق با اصول علمی شود تا زمینه‌ای برای تألیف برنامه درسی ویژه‌ای مبتنی بر نظریه‌های کاربردی و نوین در امر آموزش دانش‌آموزان باشد.

موضوعات فعلی این دوره‌ها که به آن پرداخته می‌شود عبارت‌اند از تحلیل بسته‌های آموزشی داخلی، نقد و بررسی محتوا‌های الکترونیکی بین‌المللی، نظریه انسان عامل و کاربرد‌های مدرسه‌ای، بررسی بستر‌های آموزشی آنلاین برای معلمین، شایستگی کلیدی و مهارت‌های زندگی و اینکه برنامه درسی چیست.

اولین وبینار آموزشی سرآمدشو با عنوان «تحلیل چندرسانه‌ای آموزشی داخلی» 9 شهریورماه برگزار شد؛ اما در حال حاضر قرار است دومین وبینار از این مجموع رویداد‌ها با عنوان «نقد و بررسی محتوا‌های الکترونیکی بین‌المللی» 20 مهرماه برگزار شود.

سمیه رزبان، ارائه‌دهنده این دوره‌ها درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی اظهار کرد: هدف از این رویداد‌ها در وبینار دوم این است که یافته‌های حاصل از بررسی محتوا‌های الکترونیکی بین‌المللی را به اشتراک بگذاریم. در این بررسی قصد داریم چند پلتفرم آموزشی که محتوا‌های الکترونیکی نسبتاً باکیفیتی را برای مقطع ابتدایی، موردبررسی قرار دهیم.

این وبینار، در روز سه‌شنبه ۲۰ مهرماه به‌صورت مجازی از طریق سایت https://academy.sarmadfdn.ir از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۱۸:۳۰ برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان برای شرکت در وبینار دوم سرآمدشو باید در سایت معرفی‌شده ثبت‌نام کرده و از طریق پنل آکادمی وبینار دوم را انتخاب کنند؛ و در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره تلفن‌های ۰۲۱۲۲۲۰۷۷۲۷ و ۰۹۹۸۱۲۴۰۶۳۷ تماس گیرند.

انتهای پیام
captcha