دوره‌های آموزشی غیر حضوری در سامانه «قرآن‌لند» اجرا می‌شود
کد خبر: 3997131
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷

دوره‌های آموزشی غیر حضوری در سامانه «قرآن‌لند» اجرا می‌شود

کلاس‌های تخصصی فرهنگسرای قرآن به صورت غیر حضوری در سامانه قرآن‌لند در حال برگزاری است.

به گزارش ایکنا، دوره‌های غیر حضوری آموزش قرآن کریم فرهنگسرای قرآن در رشته‌های مختلف تخصصی در سامانه آموزش آنلاین و تعاملی «قرآن‌لند» در حال برگزاری است.

از جمله این دوره‌ها کلاس صوت و لحن تخصصی ویژه قاریان و حافظان ممتاز در دو بخش بانوان و آقایان با تدریس صالح اطهری‌فرد، داور و قاری بین‌المللی، سه‌شنبه‌ها از ساعت ۲۱ تا ۲۳ است. در این دوره، آموزش تئوری از کتاب هنر تلاوت تألیف غلامرضا شاه‌میوه انجام می‌شود و پس از آن بررسی تلاوت دانشجویان و آموزش نغمات و الحان مختلف صورت می‌گیرد.

آموزش تخصصی وقف و ابتدای کاربردی از سوی سعید رحمانی، مدرس و داور رشته وقف و ابتدا از دیگر دوره‌های غیر حضوری فرهنگسرای قرآن است که روزهای پنجشنبه هر هفته از ساعت ۱۷ تا ۱۹ ویژه آقایان تشکیل می‌شود.

دوره تجوید تخصصی ویژه قاریان و حافظان ممتاز از سوی محبوبه کاتب، مدرس و داور قرآن کریم، یکشنبه‌ها، ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ ویژه بانوان برگزار می‌شود. همچنین جلسه حفظ و تثبیت تخصصی قرآن بانوان از سوی زهرا صریحی نژاد، مدرس و داور بین‌المللی روزهای یکشنبه و چهارشنبه، ساعت ۱۱ تا ۱۲ تشکیل خواهد شد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با واحد آموزش فرهنگسرای قرآن با شماره 55788534 تماس بگیرند یا به صفحه اینستاگرام فرهنگسرای قرآن به نشانی quranfarhangsar یا سامانه قرآن‌لند https://quranland.net مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha