پیش‌آزمون رشته تفسیر عمومی قرآن در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3987453
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

پیش‌آزمون رشته تفسیر عمومی قرآن در کردستان برگزار می‌شود

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری پیش آزمون رشته تفسیر عمومی قرآن در کردستان خبر داد و گفت: این آزمون یکشنبه، ۱۰ مردادماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

خلیل همتی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: پیش‌آزمون رشته تفسیر عمومی قرآن در کردستان برگزار خواهد شد و حضور تمام شرکت‌کنندگان در این آزمون اجباری است.

وی با اشاره به اینکه پیش‌آزمون رشته تفسیر عمومی قرآن یکشنبه، 10 مردادماه برگزار خواهد شد، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان این آزمون امسال به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: لینک ورود به این آزمون www.Exam.kavano.org بوده است لذا شرکت‌کنندگان باید در روز آزمون رأس ساعت مورد نظر از طریق این لینک وارد شوند.

وی با اعلام اینکه لینک آزمون فقط در روز برگزاری پیش آزمون فعال خواهد بود، افزود: آزمون اصلی تفسیر قرآن روز چهارشنبه، 13 مردادماه و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

همتی در پایان یادآور شد: آزمون اصلی تفسیر قرآن به صورت تستی برگزار می‌شود که اطلاعات تکمیلی و آدرس سایت آزمون متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام
captcha