نهضت ساخت مسکن برای روستاییان محروم البرز کلید خورد
کد خبر: 3977919
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴

نهضت ساخت مسکن برای روستاییان محروم البرز کلید خورد

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی‌(ع) البرز با اشاره به اجرای طرح نهضت ساخت مسکن برای محرومان روستایی این استان، گفت: در مجموع 340 خانه برای محرومان ساخته می‌شود.

نهضت ساخت مسکن برای محرومان روستایی البرز کلید خورد

مهران طیران، مسئول بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی‌(ع) استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اجرای رزمایش کمک مؤمنانه، اظهار کرد: به‌مناسبت دهه کرامت مجموعه سپاه و قرارگاه مواسات استان سیزدهمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه را در مصلای کرج برگزار کرد و این امر در حوزه‌های مختلف اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: براساس هدف‌گذاری انجام شده حدود ۲۵ هزار بسته معیشتی تا پایان این دهه بین نیازمندان استان البرز توزیع خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با اشاره به دیگر اقدامات این سازمان با محوریت محرومیت‌زدایی، تصریح کرد: برای احداث مسکن محرومان تفاهم‌نامه‌ای با کمیته امداد امام خمینی(ره) منعقد خواهد شد که با بنیاد مسکن، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد مستضعفان یک نهضت ساخت خانه محرومان روستایی را رقم خواهیم زد.

این مسئول با بیان اینکه در مرحله اول ۴۰ مسکن محروم توسط نهادهای یاد شده احداث خواهد شد، اظهار کرد: در مرحله دوم تا ۳۰۰ خانه محروم امسال و سال آتی احداث و تحویل ولی نعمتان انقلاب می‌شود.

طیران در پایان با بیان اینکه توزیع اقلام معیشتی، آزادی زندانیان، کلنگ‌زنی مسکن محرومان و در مباحث آموزشی و توانمندسازی افراد تا پایان دهه مبارک انجام می‌شود، گفت: انتظار می‌رود، تمام موارد یادشده تا پایان دهه‌ کرامت و در طول سال در جهت دستگیری از نیازمندان استمرار داشته باشد.

انتهای پیام
captcha