اقدامات جهادی فرهنگیان در حمایت از دانش‌آموزان نیازمند چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3977854
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

اقدامات جهادی فرهنگیان در حمایت از دانش‌آموزان نیازمند چهارمحال‌وبختیاری

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش چهارمحال‌و‌بختیاری گفت: اقدامات جهادی فرهنگیان و خیرخواهی خیران اجازه تعطیلی تعلیم و تربیت را در دوران شیوع کرونا نداد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌و‌بختیاری، فرحناز قائدامینی، مدیرکل آموزش و پرورش استان امروز، 26 خردادماه در جمع خبرنگاران، گفت: در راستای برقراری عدالت آموزشی و دسترسی دانش‌آموزان به آموزش‌های مجازی از ابتدای شیوع کرونا، 4 هزار و 350 دستگاه تلفن همراه هوشمند و تبلت به دانش‌آموزان کم‌برخوردار استان اهدا شد.

وی ادامه داد: همچنین در همین راستا، 2 هزار دانش‌آموز به بانک‌های استان معرفی شدند که در مجموع بیش از 70 میلیارد ریال تسهیلات خرید گوشی هوشمند و تبلت دریافت کردند.

قائدامینی ضمن قدردانی از تمامی نهادها از جمله بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، مؤسسات خیریه آموزشی و خیران به‌ دلیل همیاری و همکاری در تهیه ابزارهای هوشمند برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار استان، بیان کرد: ۲۸ دستگاه تلویزیون، 4 دستگاه لپ‌تاپ و تعدادی دستگاه گیرنده دیجیتال تلویزیون نیز به دانش‌آموزان کم‌برخوردار در نواحی مختلف استان اهدا شد.

وی همچنین ضمن قدردانی از ایثار و فداکاری معلمان و مدیران در شرایط شیوع ویروس کرونا، گفت: این مشارکت والدین، معلمان و مدیران برای ادامه چرخه تعلیم و تربیت در تاریخ آموزش و پرورش بی‌نظیر و توصیف‌ناپذیر است.

قائدامینی با اشاره به اقدام مهم وزارت آموزش و پرورش در ایجاد شبکه شاد، بیان کرد: استان چهارمحال‌و‌بختیاری از حیث حضور دانش‌آموزان در شبکه شاد بسیار خوب عمل کرده، به‌طوری‌که 164 هزار و 267 نفر از دانش‌آموزان که 77 درصد از دانش‌آموزان استان را شامل می‌شوند، در شبکه شاد فعالیت آموزشی و پرورشی دارند. 23 درصد از دانش‌آموزان هم در مناطق روستایی و عشایری فاقد زیرساخت‌های لازم برای آموزش‌مجازی حضور دارند که برای آنها آموزش به‌صورت حضوری ارائه شد.

انتهای پیام
captcha