نشست مجازی «لبیک» در کتابخانه‌های ملایر برگزار شد
کد خبر: 3977848
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰

نشست مجازی «لبیک» در کتابخانه‌های ملایر برگزار شد

نشست مجازی «لبیک» با هدف دعوت و ترویج حضور حداکثری در انتخابات در اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر برگزار شد.

نشست مجازی «لبیک» در کتابخانه‌های ملایر برگزار شدبه گزارش ایکنا از همدان، سیدمهدی آخشیک، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر، روز گذشته، 25 خردادماه، در نشست مجازی حضور حداکثری در انتخابات با عنوان «لبیک»، اظهار کرد: این نشست در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شوراهای اسلامی برگزار می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر هدف از برگزاری این نشست را دعوت و ترویج حضور حداکثری در انتخابات برشمرد و بر حضور اقشار مختلف مردم در تعیین سرنوشت خود و کشورشان تأکید کرد.

حجت‌الاسلام یعقوبیان، مسئول حلقه‌های صالحین نیز گفت: انتخابات در منظومه فکری حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بسیار مهم و تأثیرگذار است، بنا بر تأکید این بزرگان بر همگان لازم است که با شناسایی کاندیدای اصلح و ضمن بررسی وعده‌ها و برنامه‌های اعلام شده از کاندیداها در این انتخابات حضوری مؤثر داشته باشند.

مسئول حلقه‌های صالحین افزود: تک‌تک رأی‌ها مثل قطره‌هایی است که موج ایجاد می‌کند که دنیا در عظمت این موج متحیر خواهند ماند، رأی مردم حاکمیت نظام را در دنیا اثبات می‌کند و موجب مشروعیت و مقبولیت نظام خواهد شد.

یعقوبیان با اشاره به جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب در باب انتخابات که فرمودند «انتخابات فقط یک پدیده سیاسی نیست و هم حق و هم تکلیف مردم است»، گفت: ایشان توجه عموم را به درک اهمیت مسئله انتخابات جلب کردند.

وی در ادامه از انتخابات به‌عنوان واجب تعیینی و نه کفایی نام برد و تصریح کرد: رهبری بارها تأکید داشته‌اند که سرنوشت کشور را به دست خودتان تعیین کنید و ایشان از انتخابات به‌عنوان یکی از عناصری که دشمن را ناکام می‌کند نام بردند.

مسئول حلقه‌های صالحین در ادامه از طرح لبیک دعوت هر فرد از پنج نفر برای شرکت در انتخابات خبر داد‌ و گفت: انتخابات نماد خودباوری و مردم‌باوری است و حضور حداکثری مورد تأکید رهبری و مراجع عظام تقلید است.

انتهای پیام
captcha