مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «مادرم فاطمه(س)» تمدید شد
کد خبر: 3977827
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
تا 25 تیرماه؛

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «مادرم فاطمه(س)» تمدید شد

دبیر جشنواره ملی «مادرم فاطمه(س)» از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره ملی تا روز 25 تیرماه سال جاری خبر داد.

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «مادرم فاطمه(س)» تمدید شدمجتبی فائق، دبیر جشنواره ملی «مادرم فاطمه(س)» و مدیرعامل مؤسسه فرهنگی، هنری روح‌الجنان در گفت‌و‌گو با ایکنا، در رابطه با جزئیات برگزاری این جشنواره ملی، اظهار کرد: به منظور تبیین جایگاه و نقش مادر در خانواده و با توجه به منویات مقام معظم رهبری در این حوزه، جشنواره ملی «مادرم فاطمه(س)» در نظر گرفته شد که هم‌اکنون نیز در حال اجراست.

وی با بیان اینکه برنامه افتتاحیه این جشنواره در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد، گفت: جشنواره ملی «مادرم فاطمه(س)» در سه حوزه رسانه‌ای، تألیفی و نوشتاری و نیز تولیدات مداحی، شعر و دکلمه به صورت تقلیدی برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره ملی «مادرم فاطمه(س)» در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه این جشنواره ملی در رده‌های سنی مختلف در حال برگزاری است، تصریح کرد: تنها رشته‌ای که فقط در حوزه بزرگسالان برگزار می‌شود، رشته داستان‌نویسی است.

فائق افزود: تبیین نقش حضرت فاطمه(س) به عنوان مادر، تبیین جایگاه مادر در خانواده، تبیین جایگاه مادر در تربیت فرزندان و ایجاد آرامش در خانواده از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است. همچنین، در پایان برگزاری این جشنواره نیز جوایز نقدی به نفرات اول تا سوم هر رشته اهدا خواهد شد. هدیه نفر اول، 30 میلیون ریال؛ نفر دوم، 10 میلیون ریال و نفر سوم؛ پنج میلیون ریال) است.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان خردادماه جاری در نظر گرفته شده بود، اظهار کرد: با توجه به افزایش آثار ارسالی به جشنواره و درخواست علاقه‌مندان، مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «مادرم فاطمه(س)» تا روز 25 تیرماه سال جاری تمدید شد.

دبیر جشنواره ملی «مادرم فاطمه(س)» با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره ملی در روز عید سعید غدیرخم، تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به پایگاه‌های اطلاع‌رسانی به نشانی roohaljanan.ir و madaramfatemeh.com و یا پیام‌رسان‌های سروش، ایتا و واتساپ به شماره 09057036275 ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha