تعویض کتاب آنلاین در طرح «مبادله برخط»
کد خبر: 3977800
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

تعویض کتاب آنلاین در طرح «مبادله برخط»

طرح «مبادله برخط» با محوریت تعویض کتاب با امکان انتخاب آنلاین در سایت کهن برگ در حال اجراست.

تعویض کتاب با امکان انتخاب آنلاین در طرح «مبادله برخط»

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، طیبه فاطمی، رئیس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، 26 خرداد در سخنانی با اشاره به عضویت در باشگاه مبادله کتاب شهروند، اظهار کرد: طرح مبادله کتاب سال‌هاست در کتابخانه‌های شهرداری اصفهان در حال اجرا بوده که حرکتی بسیار جالب و پسندیده است تا اهل کتاب و فرهنگ بتوانند به نیازهای مطالعاتی خود دست یابند.

وی افزود: در طرح «مبادله برخط» عناوین کتاب در سایت کهن برگ موجود است و فرد می‌تواند کتاب‌های خود را با عناوین موجود در این سایت معاوضه کند.

فاطمی با اشاره به اینکه برای شرکت در «مبادله برخط» نیازی به حق عضویت و اشتراک کتابخانه نیست، ادامه داد: در این طرح فقط کافی است عناوین کتاب‌های قابل معاوضه ارزشمند باشد تا فرد امکان تعویض کتاب‌هایش را با عناوین موجود در سایت داشته باشد.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در طرح «مبادله برخط» می‌توانند در منزل با مراجعه به سایت کهن برگ به نشانی www.kohanbarg.ir، عناوین مورد نظر خود را جستجو کرده و با مراجعه به طبقه زیرین کتابخانه میرداماد واقع در خیابان نیکبخت غربی، بعد از دادگستری، با کمک مشاور به معاوضه کتاب‌های خود با عناوین جدید انتخاب شده بپردازدند.

فاطمی گفت: افراد هم می‌توانند کتاب‌های دریافتی را به تملک دربیاورند و یا در اقدامی حسنه، کتاب‌ها را در قالب امانت دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha